Hoe heet hij?

• Karina Jansen

Hoe heet die jongeman die bij de boot werkt en op Jimmy Sommerville (zanger Communards) lijkt?

Het is een klein stevig mannetje met heel kort (stekelig) blond haar, blauwe ogen en een klein bekkie.

Tijdens onze laatste vakantie was hij uitermate onbeleefd toen wij met de boot aankwamen en onze spullen uit de bagagekar wilden halen. Het scheelde niet veel of hij had onze dochter van 2 overhoop gereden met z'n trekkertje.

Toen ik hem wilde aanspreken was hij helaas al weer weggescheurd. De volgende keer wil ik hem dus gewoon met z'n naam kunnen aanspreken en er iets van zeggen.

• Ukkie

Hahaha hij is vast niet zomaar onbeleefd geweest den ik hoor!

Als je klachten hebt kan je het beste een klachtenbriefje invullen, die zijn op de boot te verkrijgen!

• Karina Jansen

Dan zal ik, lijkt mij, toch een naam moeten opgeven. En die heb ik dus nog niet!

• Ukkie

Nee hoor dat is niet nodig een goede omschrijving is meer dan voldoende! Je kan het hier op dit forum toch ook prima beschrijven!

• Karina Jansen

Of ben jij soms die mysterieuze jongeman?

• Harrie

Beste Karina,

Om de persoonlijke levensfeer van mensen te beschermen en problemen te voorkomen is het NIET toegestaan om op dit prikbord mensen met naam en toenaam te noemen en zeker niet in deze situatie. Als mensen willen reageren kunnen ze dat wel naar uw emailadres doen, maar namen zullen niet geplaatst worden op het prikbord.

Harrie

• Ukkie

Haha nee hoor!

Maar ik vind het niet gepast om namen te gaan noemen hier!

In het vervolg kan je beter de persoon direkt zelf een spreken, heb je geen naam voor nodig, gewoon beleefd u en meneer zeggen, dan komt het vast allemaal goed!

• mike

karina ik ben die jongeman mijn naam ik mike

• Karina Jansen

Heb je nooit geleerd dat je niet mag liegen? De naam heb ik inmiddels weten te achterhalen en Mike lijkt er niet eens op!