internet cafe

• Rebecca

Weet iemand of het internetcafe in de dorpsstraat er nog is ?

2 jaar terug zat het daar in elk geval wel.

Zo ja, hebben ze een website of emailadres ?

Zo nee, weet iemand nog een ander adres op vlie waar je kan internetten ?

We komen volgende week naar vlie. Kan niet wachten tot het zover is.

• Karel

Ja hoor, het is er nog steeds. Dorpsstraat 20.

Kijk op http://mailpoint.vlie.nl

Veel plezier op Vlieland.

• Patu

Voor gasten met laptops of PDA's: binnenkort wordt er draadloos internet aangeboden in de jachthaven. Toegangskaarten te koop in het havenkantoor.

• De Noordwester

In Informatiecentrum De Noordwester kun je zeven dagen in de week internetten. Kosten 1,60 euro per half uur. Ook met je eigen laptop kun je bij Informatiecentrum De Noordwester internetten.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur

Zaterdag van 14.00 -17.00 uur

Zondag van 13.00 - 16.00 uur

• tientooner

tering wat is dat duur 1.60 per half uur

gr tientooner

• Vlierefluiter

Dat was de vraag niet Noordwester ;)

De vraag was:

<—————————>

Weet iemand of het internetcafe in de dorpsstraat er nog is ?

2 jaar terug zat het daar in elk geval wel.

Zo ja, hebben ze een website of emailadres ?

Zo nee, weet iemand nog een ander adres op vlie waar je kan internetten ?

We komen volgende week naar vlie. Kan niet wachten tot het zover is.

<—————————>

Ja, het internet café in de dorpsstraat is er nog wel. Je kunt de website en en het email adres vinden op de volgende pagina: http://www.vlie.nl/mailpoint/intro.htm

Veel suc6 ermee Rebecca

• Albert

Het was misschien geen antwoord op de vraag, Rebecca, maar wel interessant om te weten natuurlijk. En een prijsvergelijking is ook nooit weg, want voor een half uur internetten in mailpoint ben je maar liefst 3 euro 90 kwijt. Je krijgt er wel gratis koffie of thee bij, en je rekent per minuut af (0,13 cent).

Het is dus goed dat er keuze is! Zo kan je geloof ik nóg goedkoper terecht in de bibliotheek, en zijn er hot spots bij hotel Seeduyn en hotel de Wadden, en binnenkort ook bij de haven.

Voor elk wat wils dus!

Albert

• Karel

Correctie: Mailpoint rekent al heel lang 10 ct per minuut (en geen 13) en heeft natuurlijk niet het voordeel zoals bibliotheek en Noordwester van een subsidiepot. Eigenlijk is het nogal vreemd dat er met gemeenschapsgeld geconcurreert mag worden…

• Drinkbaar Nederland

wat een gezeur weer over geld… deze gelegenheden zijn er neem ik aan voor de badgasten, de vlielanders internetten thuis neem ik aan. dus dan kun je jezelf de vraag stellen: hoe lang zit een doorsnee badgast in een van deze gelegenheden te internetten? dat zal toch niet zo lang zijn? ff je e-mail checken, misschien nog ff wat andere dingen en na een half uur sta je weer buiten. we hebben het hier toch niet over grote bedragen? en karel, wat je zegt is zeker waar! concurreren met gemeenschapsgeld + een kleine marge voor jezelf is een mooie bijverdienste….

• roelof

Als ik naar de entourage van bv. mailpoint en noordwester/bibliotheek kijk, zit ik voor die anderhalve euro extra liever bij mailpoint, waar het relatief rustig is, dan bij de noordwester/bieb waar hele stoeten badgasten achter je langs hobbelen en met je mee zitten te lezen.