fietsen mee?

• Maarten

Loont het om voor een midweek onze eigen fietsen mee te nemen?

Natuurlijk zijn ze ook te huur, maar de vraag betreft meer of je dagelijks gebruik maakt van de fiets.

Op Terschelling, waar wij vaak komen, maken we dagelijks gebruik van de fiets.

Maar als ik de kaart van Vlieland bekijk is er eigenlijk maar één écht fietspad van Oost naar West langs de noordkant en weer terug langs de wadkant.

Kortom, valt er wat te fietsen?

Maarten

• Drinkbaar Nederland

ligt ook een beetje aan het adres waar je logeert, als je in het dorp logeert heb je voor ene midweek geen fiets nodig, tenzij je graag een eind wilt fietsen. als je op het zomerhuisjesterrein of op de camping logeert, dan is een fiets wel zo makkelijk voor als je boodschappen wilt halen, of gewoon even vlug naar het dorp wilt

• roelof

En dan loont het om je eigen fiets mee te nemen. Een fietsbootkaartje is geljik aan ong. 2 dagen fietshuur.

• Ukkie

En er zijn wel degelijk meer fietspaden op Vlieland.

Vlieland is bijna een en al fietspad!!

• 11-rib

Je eigen fietsen rijden het lekkerst,en je kan mooi trappen door de Duinen.Je ziet het goed op de kaart,en als je een“rondje”kan maken kijk je eerst naar de Windrichting,hoog of laag water.Veel plezier:D

• Eefsma

Eigen fietsen mee is erg handig, want als je slim bent vervoer je al je bagage op je fiets. Scheelt weer zoeken in de karren naar je bagage en je bent zo van de boot af, zonder dringen. Ik zou het zeker doen! Lekker op je eigen fiets. En je kunt echt prachtige tochten maken hoor! Eén fietspad??? Kijk dan nog maar es goed!

• Maarten

Zo, weer thuis van deze midweek.

Uit praktische overweging namen we alleen mijn fiets mee.

We huurden een kind/ouder tandem voor afwisselend onze zoon of dochter.

Dat was een succes.

We zaten in het dorp, maar fietsten elke dag wel een eind. Twee maal naar het Posthuis voor koffie met appelgebak.

Dankzij de bonnen huurden we bij Zeelen de fiets uiteindelijk met 15% korting.

Dat het eiland één en al fietspad is, is erg overdreven. Maar genoten hebben we!

MaartenMaarten schreef:

>

> Loont het om voor een midweek onze eigen fietsen mee te nemen?

> Natuurlijk zijn ze ook te huur, maar de vraag betreft meer of

> je dagelijks gebruik maakt van de fiets.

> Op Terschelling, waar wij vaak komen, maken we dagelijks

> gebruik van de fiets.

> Maar als ik de kaart van Vlieland bekijk is er eigenlijk maar

> één écht fietspad van Oost naar West langs de noordkant en

> weer terug langs de wadkant.

>

> Kortom, valt er wat te fietsen?

>

> Maarten