Oerol

• SG10

Oerol, maar nooit op vlieland

• vlielandrulles

nee die tering bende hoefe wij niet

• wil

Waarom niet,maar dan op de hors,(brengt centen in het laadje)

• vlielandrulles

hey wil …..stuifd soms een beetje op het strand …gewoon op het oosterse veld doen….(dat is bij de veerboot :P)

gr vlielandrulles

• Vlierefluiter

Op Vlieland hoeven wij geen Oerol. Dat is iets van Terschelling, wij halen de vakantiegangers op hele andere manieren naar het eiland. Daar hebben wij niet een groot feest voor nodig ;)

• vlieland rulles

nee idd vlierefluiter….:P

gr vlielandrulles

• wil

Dat hoeft ook geen oerol te zijn,ik denk bijvoorbeeld aan het stuntvliegen dat afgelopen weekeind in Rotterdam is gehouden.Een mooiere locatie als de hors kun je niet bedenken.Met al die duizenden bezoekers….KASSA….Rederij Doeksen tevreden en de vlielandse horeca kan ook nog een graantje meepikken.Tussen de palen van het reddingshuisje door (ik zie het al voor me).Al die bezoekers een fiets huren om op de hors te komen.Heren van de evenementengebeuren denk na …..het geld ligt op straat alleen je moet weten waar.

• Piem

Juist Vlierefluiter, t begon by die vingerbieters met t afknagen van vingerkootjes om zich te verryken en nu er weinig of niks meer te knagen is word de naieve Nederlander onder de kreet cultuur naar die volgescheten zandbult gelokt.

• woetro

Maar wij hebben de taptoe!!!!!

• Vlierefluiter

En dat kunnen ze op Terschelling niet zeggen. ;)

De taptoe is elk jaar weer een groot succes, ik meende alleen dat ze het altijd later in het jaar pas hadden.