KTR

• Doris

Hallo, zag net op i-net wat foto,s van the KTR Vlieland,zijn er nog meer fotoo,s?

• Robin

Doris!!!!

What the $@#$ is KTR Vlieland?

Koninklijke tuinkabouterregiment?

Groeten

Robin

• Doris

Alleen een tuinkabouter kan zo,n antwoord geven zeker een van het minder bedeelde iq!

• Vlierefluiter

KTR Vlieland mei 2005: http://groups.msn.com/vlielandparelvandewaddenzee/ktrvlielandmei2005.msnw

Amfibie KTR te water 28-05:

http://groups.msn.com/vlielandparelvandewaddenzee/amfibiektrtewater2805.msnw

Hier kun je wat foto's vinden Doris. Ik denk dat je die misschien zelf ook inmiddels al gevonden hebt. Maar het was natuurlijk een hardstikke mooi weekend om mee te maken. :)

Robin: KTR: keep them rolling ;)

• Robin

Doris!!

Ik wist niet dat je kwaad werd?

Wat weet jij overigens van mijn verstandelijke vermogens? Hebben wij samen gestudeerd? Kennen wij elkaar? Spreken wij elkaar weleens?

Je weet in ieder geval wel hoe je mensen op een afstand houdt!

Dag Doris

• Robin

Ooooooh Keep them rolling!!!

Wat dom van mij zeg. Ik had het kunnen weten.

Ik had kunnen weten dat al die kaki gekleurde auto's in de dorpstraat bij “the KTR” hoorde. ALS IK THUIS WAS GEWEEST DIE DAG!!!!

Maar dat was ik niet!!

Ik was in schoon Angola. Dus ik mis een stukje film. Maar dat kon jij niet weten.

Jij bent waarschijnlijk nooit verder geweest dan “boerekoolstronkeradeel” nabij “koog aan den greppel”, dus jou ontgaat niets!! Toch?

Maar bedankt voor je sneer en geen antwoord.

Ik was van plan om donateur te worden. Ik denk dat het dit jaar toch weer greenpeace wordt!!!

Doeidoei

• Doris

idd die heb ik gevonden, wel bedankt hoor!

• Doris

Ha die Robin, jammer dat je je aangevallen voelt dat was niet mijn opzetje,eigenlijk was het meer een dolletje,goed dat je je inzet voor Greenpeace maar waarom koop je niet een metertje Potvis…..toch zeker ook een goed doel, hope no hard feelings en have a nice day groeten vanuit…. Verwhegistan!

siejoeleeteralligeeter!

• BS2

wat een lange tenen rob, pas maar op dat je er niet over struikeld en oveboord valt

• Roelof

Robin,

Greenpeace, altijd een goed idee.

Da`s wel wat anders dan zo`n Kaki Tankachtige Roetpluim