verdwijnen webcam

• Vlielandfan

Hallo Vlielanders,

Met schrik heb ik gelezen dat de webcam van de werkhaven gaat verdwijnen. Dat vind ik dus persoonlijk een ramp, want ik kijk er elke dag wel een paar keer naar. Dat is mijn contact met mijn geliefde Vlieland. Is er op de één of andere manier niets aan te doen? Ik weet dat er ook andere webcams zijn, maar deze is toch de mooiste!!!

Groetjes uit Overijssel.

• STORTEMELKER

u bent niet de enige die het GIGANTISCH jammer vind , ik kijk er ook elke dag op en zeg nou zelf vlieland is het mooiste stukje wadden. Zo kijken wij altijd even of het daar ook zulk lekker weer is en vaak wel want zo als de meeste weten : op vlieland is het BIJNA altijd mooi weer!!!

en gelukkig zijn wij er vanaf zaterdag ook weer :) en in de zomervakantie alweer :)

Greetz Stortemelker

• Vlielandveteraan

Ja, wat jammer!!! Ook wij kunnen het niet laten elke dag even op de webcam te kijken naar ons favorietie stukje zee en aarde. Een mooiere plek om een overzicht van Vlieland te krijgen is haast niet denkbaar. Wie bepaalt dat trouwens, of de cam blijft of niet?

Hopelijk komt er meer protest tegen het verdwijnen en kan het nog tegengehouden worden. Tot die tijd toch maar iedere keer even kijken.

Groeten, een trouwe Vlielandganger

• Vlierefluiter

Niemand die bepaald dat, de eigenaar gaat verhuizen