Ik zoek werk!

• Danielle20

Hallo allemaal,

Ik ben Danielle Beverwijk, ben 20 jaar oud.

ik heb werk ervaring in schoonmaak en in de verzorging.

Ik werk nu momenteel nog in de verzorging.

maar ik zoek naar een nieuwe of een andere baan mag wel weer in de schoonmaak, of in de zorg maakt mij niet uit, ik hoop dat uw mij daar bij kan helpen.

Ik wacht graag af op uw reactie.

Met vriendelijke groet,

D. Beverwijk

• Fryske Finn

hoo! das apart zeg, nou kan je zeggen heb hier overal gekeken maare kan 't niet vinden hoor..,

mischien ff in't asiel probeere of bij gevonden voorwerpen

mischien voor al die anderen die nu ook onder de stoel kijken en em mochten vinden staat er ook een los prijs of vinders prijs op dat ‘werk’

veel sucses!

• Lonneke

Hallo Eilander mensen van Vlieland,

Ik ben naast Vlieland ernstig verliefd op Schiermonnikoog (sorry voor het ‘Overspel’)en bezoek ook regelmatig hun Prikbord.

Gisteren werd ik even teruggefloten in mijn zwijmelbui rondom de Torenvijver, het Bokkendal en het Vuurboetsduin. Wat een mooie namen….zucht…

(O ja, nog bedankt voor de reactie op ‘Extreem Hoog Water’; ik weet nu wat coupures zijn en ga zeker een weekendje naar Vlieland als het gaat stormen om dat eens mee te maken!)

Wat mij ernstig tegenviel: de zogenaamd ‘leuke’ reactie op Prikbord Vlieland op een oproep van iemand die werk zoekt (een groot goed in deze tijd). Pffff…niks anders te doen? Op Schiermonnikoog wordt daar serieus op gereageerd. Zoals het hoort, vind ik. Ik vind dat nogal flauw.

Jullie Prikbord is leuk, onderhoudend en humoristisch (wat hebben jullie een hoop verschillende tafeltennistafels op Vlieland, man). Maar om nou zo melig te reageren op een serieuze oproep???

• Fryske Finn

Beste lonneke het valt niet mee om zogenaamd leuke reacties te verzinnen die begrepen worden, MAAAR voor danielle is het wel duidelijker geworden dat als ze serieus reactie wil en werk hrrrr dat ze dan op Schier moet zijn, toch?

blijkbaar begint het seizoen daar een paar maand later dan op vlie…

Als vrijgevochten, ontdaan van elke vorm van indoctrinatie bovendien werkloze en ongrijpbaar voor systemen die vormen kneden en oordelen

kan ik het mischien wat simpeler voor je uitleggen.

het werkt net als touwtje springen, eerst kijk je naar het geheel, en volgt elke beweging, de twee mensen die het touw draaien waren optijd met zoeken. en degene die springt ook, maar degene die kijkt is te laat en moet z'n beurt afwachten tot of degene die springt moe wordt en enkel verstuikt of niet betaald wordt en uitvalt, zodat jij als je goed in het ritme zit, zo kunt inspringen of danielle

snappie!?

• Robin

Ik ben in ieder geval blij dat jij het nog snapt….

• Pieter Sipkes

Het prikbord van Schier is bijna levenloos. Ze zijn blij dat er es een nieuwe topic is, daarom.

Pieter

• Lonneke

Hallo Fryske Finn,

Dat bedoelde je. Dat ze te laat is? O.

• Fryske Finn

Tja Rob, dat liedje is al zo oud als de hors lang is…vraag koningin wanda maar als je d'r tegenkomt die zal er alles wel van weten..,

• Roland

Beste Pieter,

Allereerst wil ik je vragen om in de toekomst onze mooie eiland naam Schiermonnikoog niet zo naar af te korten. Daar hebben we op Schiermonnikoog een hekel aan. Hier weet Lonneke alles van. En dan ons prikbord is niet levenloos, hebben af en toe best wel even een boost nodig. Maar een echt levenloos prikbord is die van Ameland met onder werpen van vorig jaar nog bij de laaste 50.

Groet Roland

• Richard

Pieter wil je wel even je mond houden over iets waar jij geen flauw benul van hebt?

Als je iet te zeuren hebt over ons mooie Schiermonnikoog dan moet je op dat prikbord je gal spuiten oke?

Dank je wel.

Richard