Broodjeshuis

• Bamboe

Hallo Vlielanders,

Ik zag op de makelaarssite dat het broodjes huis niet meer te koop is. Weet iemand wat de plannen zijn met het pand?

• Robin

Broodjes huus!!!!

• weirdo

er komt weer een broodjeszaak in met een cafetaria heb ik gehoord

ik hoop dat het er lekker smaakt net als bij willem

• Eefs

Da's ook wat, we gaan in september trouwen op Vlieland en we wilden echte BOLD broodjes voor de lunch gaan bestellen. Waar kunnen we nu dan terecht???

• Eefs

Waar moeten we dan nu terecht voor het laten bezorgen van een lekkere lunch???

• Goeiedag

Gelukkig krijgen wij weer een echt cafetaria.De man is een ervaren kok dus als hij zijn kwaliteiten ook in zijn produkten stopt dan wordt het een “toppie” zaak.Helaas heeft de andere cafetaria houder er totaal geen kaas van gegeten.De kwaliteit van Willem was ook niet slecht maar zijn prijzen waren veels te hoog.

• Goeiedag

Ik weet zeker dat U bij de nieuwe eigenaar heel goed terecht kan. Heeft in gerenomeerde restaurants gewerkt dus deze man heeft meer ervaring dan

ieder ander hier op VlielandEefs schreef:

>

> Waar moeten we dan nu terecht voor het laten bezorgen van een

> lekkere lunch???

• Nils

Willem bol (van het broodjeshuis) heeft de pizzaria gekocht.

die heet nu Puur Vlieland (pizza, pasta en plate) en het eten is er ook weer lekker!!!

Dus waarschijnlijk kan je daar wel terrecht.

• Eefs

Ja, vorig jaar al als ik het goed heb… het viel ons al op dat we andere gezichten zagen bij BOLD…