weet iemand hoe ver men nu is met de bouw van de boot? is ie al op weg naar nederland? op de site van rederij doeksen zijn ook al een maand geen nieuwe foto's meer gekomend…
Beste lezers van het prikbord,
Al zo'n 45 jaar varen we met Doeksen heen en weer naar Vlieland. Belangstelling voor alles wat te maken heeft met Vlieland en dus ook met rederij Doeksen is dan vanzelfsprekend. Bij ons leefde ook dezelfde vraag en hebben die dan ook gesteld aan Doeksen. Hieronder het antwoord op de vraag.
Geachte familie Swart,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Het is leuk te horen dat er zoveel belangstelling is voor het nieuwe schip! Er wordt inderdaad nog steeds hard gewerkt aan het schip, maar onze medewerkers in Cebu hebben nog geen nieuwe foto's gestuurd. Zodra we iets binnenkrijgen wordt dit op de site geplaatst. De verwachtig is, dat het schip rond 20 april a.s. wordt opgeleverd. Na proefvaarten etc. zal het schip op eigen kracht (“op eigen bodem”) naar Nederland varen, waar het een paar weken later zal aankomen.
Met vriendelijke groet
namens Rederij Doeksen,
H. Wentink
Marketing en communicatie
Hallo Jan…
Wist je dat de oude Koegelwieck niet meer in Kenia vaart, maar in Gabon. In Port Gentil wel te verstaan. Daar liggen wij met de Thialf te wachten op wat materiaal, en ze kwam vanochtend voorbij spuiten. Nou ja, het spuiten is er wel een beetje af. Maar het was wel leuk om een oude bekende tegen te komen.
Ik heb foto's gemaakt. Als je er belang bij hebt, dan wil ik ze wel mailen.
Groeten
Robin
Kijk op de website van rederij Doeksen voor het laatste nieuws over de Oost Vlieland. Er staan voor ons wel wat vreemde namen in zoals ducktails. Als ik het goed begrepen heb is Robin iemand die daar erg veel verstand van heeft. Wellicht kan hij een kleine uitleg geven omtrent de aanpassingen die nodig bleken te zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?