Zomaar een vraagje.....

• shamers

Hoi,

Mijn naam is Stefan. Ik ben vaak op Vlieland geweest. Eerst alleen nu vaak met mijn gezinnetje. De laatste keer was (helaas) alweer 2jaar geleden.

Gelukkig gaan we komende weekend weer een dagje of vier….genieten.

Mijn kindjes zijn 3jr en 1jr…..

Buiten het lekkere uitwaaien…wandelen….zwemmen (in seeduyn)….heeft iemand nog leuke kinder-tips?

Groetjes

Stefan

• dafo

oke stefan

laat ze lekker hun gang gaan ze vinden zelf wel hun richting laat ze verbazen van al het moois om hun heen tis net zoals thuis maar dan in een andere omgeving vertel en koester houdt ze warm in liefde en geluk en dan als ze ouder zijn

zijn ze trots dat ze op zon jonge leeftijd op vllieland geweest zijn het zijn jouw kinderen daar ken geen pretpark tegen op

papa is de pret toch en mamma ook

veel plezier bijna voor jaar plant wat tulp bollen in het duin of ergens die komen in het voorjaar weer op of plant een boom moet je wel meenemen van de wal

doe het genoegen dan is het altijd goed

groeten dafo

• Vlierefluiter

Voor kinderen is er eigenlijk niet zo heel veel te doen, in de zomer maanden is er meer te beleven. Er is wel nog een mooie speeltuin “Piraatjesbos” te vinden tegenover het politie bureau!..

• shamers

Bedankt….gaan we zeker even bij de speeltuin kijken….

• shamers

Is het “piraatjesbos” altijd open?

• Sam

Het is gewoon een buurtspeeltuin….

Ook heb je in de Noordwester wel wat te bekijken; het Kabouterbos (mwoah) en allerlei vissen (“aai de roggen of een haai”) en info over Vlie.

Veel plezier!shamers schreef:

• Drinkbaar Nederland

Nou, ik weet me nog vaag te herinneren dat toen ik een jaar of 4 was, dat ik met mijn ouders op vakantie was op de ankerplaats (eind jaren 80). en aangezien je daar vrij af gelegen zit kun je als ouders je kinderen gewoon vrij rond laten lopen (inmiddels staan daar nu 3x zoveel huisje, maar het is nog steeds niet heel druk). Ik weet me nog te herinneren dat ik het geweldig vond, ik kon gewoon het bos in rennen, de duinen inrennen en ik vermaakte me de hele dag zonder dat mijn ouders zich druk hoefden te maken dat er iets mis zou gaan. dus mijn tip is eigenlijk: zoek een vakantie adres waar je vrij afgelegen zit en je kinderen vinden zelf hun weg wel. Dat is het mooie van vlieland, daar kan dit nog wel!

• Vlierefluiter

Het “Piraatjesbos” is inderdaad altijd geopend..:)