Tafeltennistafels

• storter

Wie is er voor voor tafeltennistafels op stortemel???

lijkt ons gigantisch leuk!

groeten stortemelker

• Karina

Helemaal mee eens!

Kleine investering voor Stortemelk, maar geeft een hoop plezier!

• Pieter Sipkes

Voor.

• Drinkbaar Nederland

Topidee! ben ik helemaal voor! en dan gewoon van die betonnen met een stalen net, zijn misschien niet zo heel goed, maar wel onderhoudsvriendelijk! Bijvoorbeeld bij de receptie of nabij toiletgebouwen. prima idee!

• Diep Rood

In de tijd van Hans en Tjerkien werden er zelfs tafeltennistoernooitjes gehouden.

Die tafels zullen dus vast nog wel ergens in de Bolder staan.

Lijkt me sterk dat die dingen bij Clarence in de vuilnisauto zijn beland.

Even met de Camping (Jan, Jacob, of Gerard) bellen lijkt mij de kortste klap.

Diep Rood

• Vaak blauw

De tafels uit de tijd van Hans Bijtelaar staan waarschijnlijk al in het Tromp's Huys als relikwie uit vervlogen tijden.

Afgelopen zomer is er een tafeltennistoernooi geweest op de camping dus je kan er wel tafeltennisen.

• Kappa

In de periode Kolleman en Bijtelaar stonden er wel zeker zes tafeltennistafels in de grote zaal van de Bolder en hadden we regelmatig een toernooi. Dat is vandaag de dag dus wel een stuk armoediger als ik dat zo lees.

• Sam

Nou, ik geloof dat dat best wel meevalt!!

In de tijd van Hans en Tjerkien waren er natuurlijk dingen die er nu niet meer zijn; daarentegen zijn er nu dingen die er toen niet waren……..

Times change!

Maar tafeltennistafels zijn wel aanwezig op de camping; is speciaal weer terug gehaald uit t Tromp's Huus…..

• stortemelker

het gaat erom wie ervoor is voor stevige tafeltennistafels die gewoon altijd op het terrein staan!

zo te zien is er veel belangstelling en we hopen nog veel meer zodat ze er zullen komen!

• B. Vriesekoop

Toppie, doen!