Fam Klaasen gaat weg

• Bertus Bokkendal

Helaaas gaat de fam Klaassen van het eiland,er was helaas geen werk voor Peet.

Zo las ik in de Vliezier,hij heeft een nieuwe baan (banen) nu snap ik wel wat de ene baan is Baby reflectorvoetjes masseur,maar wat is in jesus naam een JinSinJyutskie Behandelaar,waar zit een jinsinyutskie in vredesnaam,wie kan mij hier een antwoord op geven.

• Saar

Is een Japanse manier van (zelf)heling………

Zie site van P. Klaassen..

Misschien iets voor jou?

• Bertus Bokkendal

Wat valt er te helen dan,gestolen TV`s radio`s en hoe doe je zelf heling steel je dan je eigen tv en verkoopt hem dan aan je vrouw.

Rare jongens die jappen

• Marian

Dit wordt een heel serieuze discussie wat mij betreft. Niet om Bertus of om Saar, en ook niet om Peter, want ik heb respect voor iedereen die tenminste nadenkt of iets onderneemt als iets anders niet lukt, maar om het feit of je je eigenschappen, geneeswijzen of wat dan ook uit een ander cultuur de jouwe mag noemen. Kun je als Achterhoeker een klankschalenconcert geven, ( dat heb ik meegemaakt ) net zoals de Tibetanen dat doen en dan denken dat je dat op dezelfde manier kunt doen, met alles wat zij in hun eeuwenoude ziel en herinnering hebben. Wat is de armoede in je eigen leven als je het helend vermogen in eigen kracht, of in de natuur van Vlieland niet meer kunt vinden en je toevlucht zoekt in Reiky of de methode met de onuitsprekeklijke naam in het bericht hierboven? Ik heb trouwens nooit een baby gehad met reflectorvoetjes, en ik had er wel een stuk of wat!

Ik krijg vaak een plaatsvervangend gevoel van schaamte als ik doordeweekse Nederlanders, westerlingen zo respectloos bezig zie. Dan zeg ik in gedachten: ‘sorry,’ tegen de Aboriginals, de Indianen, de Tibetanen, de Inuit en al die andere oude natuurvolken, wiens gedachtengoed, ziel en herinnering voor eigen gebruik en gewin geleend wordt.

Marian.

• schatbegraver

och Marian, iedereen weet wel wat ik eet maar over het algemeen is het met de nederlandse keuken ook zo, wij zitten hier aan de sukiyakki, nasi goreng en macaroni, zelfs de aardappel komt hier niet vandaan, en dan zijn er toch nederlanders die dat wel lekker klaarmaken…..(het gaat uiteindelijk toch om het idee, geloof je erin dan zal het wel werken)

• Marian

Ik zou een geneeswijze uit een andere cultuur niet met macaroni durven te vergelijken.