Inschrijving Halve Marathon van start

• Patu

Zie http://www.halvemarathonvlieland.nl

• Bertus Bokkendal

Ik vraag me altijd af bij een halve marathon,wat doen ze met de ander helft, wordt die geschonken aan mensen zonder marathon,of slaan ze hem op ,om te gebruiken als de ene helft niet kan en dat dan automatsich de andere invalt.

kan je me hier antwoord op geven Patu

bvd

Bertus

• Willem

Ben jij nou zo dom?Of laat jij die grijze massa in je hoofd(dat beetje wat je nog hebt)niet werken!

• Tinus Torenduun

Hee Willem,

Neem eerst eens even een bakje koffie voordat je in alle vroegte het internet op gaat en onze Bertus een beetje uit gaan staan te kafferen.

Bertus heeft humor, humor om te lachen.

Ik vraag mij af wie hier nu het domst is en kom tot de conclusie dat het Willem is; als je niet snapt dat Bertus hier een grap maakt, dan moet je wel van Terschelling komen.

• Natascha

Ik doe mee! Met de 10 km weliswaar…. Vorig jaar nog toegekeken hoe mijn broer stuk ging op de halve marathon (het was vrij benauwd weer). Inmiddels ben ik zelf ook behept met het hardloopvirus. En gezien onze familie al generaties op Vlieland komt, is het natuurlijk helemaal mooi om daar te hardlopen.

• Patu

De andere helft van de halve marathon bewaren we als strafexercitie voor lieden die voor hun beurt handelen door on-intelligent commentaar te geven op cynisch bedoelde vragen aan de organisatie van zich betrokken voelende medebewoners.

• marian

DE zich betrokken voelende

• marian

De andere helft van de halve marathon is een kwart marathon!

• Patu

Niet te bijdehand he, Marian…. ;-)

Maar het klopt hoor, ik bedoel natuurlijk de andere helft van de hele i.p.v. de halve. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald…

• Elco

Doen er ook Schielingers mee dan?Die zullen wel een langer uithoudingsvermogen hebben dan de Vlielanders!