Vlielandse Almanak

• Vliezier

Wij zijn begonnen aan de opzet van een Vlielandse Almanak. Daarin worden alle adressen, telefoonnummers en e-mailadressen opgenomen van Vlieland. Elk huishouden op Vlieland krijgt 1 exemplaar gratis!

Particulieren worden gratis vermeld.

Vlielanders die wonen, werken of studeren aan de wal kunnen ook vermeld worden, graag een reactie mailen!

Wij zouden ook graag ook alle gegevens van de waladressen van de eigenaars van vakantiewoningen willen opnemen. Stelt u daar prijs op dan verzoeken wij u uw gegevens inclusief de naam van uw vakantiewoning door te geven aan ons e-mailadres.

Zegt het voort, want de Almanak komt al op 29 april uit!

mailto:redactie@vliezier.nl

• Danyell

Kan je als Niet-Vlielander ook zo'n almanak bestellen? Wij komen al jaren 1 of meerdere keren per jaar naar “Ons eiland” :-) en we hebben er best interesse in!

Groetjes,

Danyell

• Laura

Nou Danyell jij durft zeg,ik ben ook niet van het eiland maar ik zou niet “”mijn eiland“”durven zeggen alhoewel het eiland mij zeer aan het hart ligt. Ik hoop dat je niet te veel joba bebral over je heen krijgt.Sterkte.

Laura.

• dafo

ik ben de baas niet maar wat mij betreft mag je er tien meenemen lijkt me leuk voor jullie.fijne dagen nog