tuinafval

• dafo

dat is ook makkelijk tuinafval gewoon tegen de dijk gooien iets verder dan je tuin dan kunnen het de buren wel geweest zijn en hij/zij weet nergens van

• Roelof

Die `weg-is-weg, dan ben ik ervan af-ik weet van niets`-houding is niet typisch Vlielands hoor.

Maar wel heel ergerlijk.

• dafo

is het typisch vlieland? nee dat geloof ik niet,maar dat heb je ook niet gezegd,maar het valt me zo op dat er steeds meer bij komt, zo heb ik ook een favoriete glop-de jan cupido glop daar kan ik in weg dromen.

• centraal Buro Statistiek

Kan dit ook landelijk? Dan kunnen we weer zo ouderwets heerlijk lachen om dit overzeeze gebiedsdeel, heerlijk ! Het is zo fantastisch dat er steeds weer zo iets volkomen lulligs tot landelijke proporties kan worden opgeblazen..toe Vlieland, gun Nederland weer een lachstuip !!!

• Laura

Ik heb liever dat deze mensen zich opwinden over een bult tuin afval dan wat er landelijk allemaal gebeurt vind je ook niet .

Je kunt ook alles in het belachelijke trekken,en afzijken.

Laura.

• dafo

beste laura ik ben niet deze mensen ben gewoon een mens die dat opvalt en dan moet ik er wat mee,maar dedankt ik weet ook niet waar ik me druk over maak,maar het valt wel mee hoor ik wilde het allen maar op deze manier ff zeggen en ik praat niet eens over de reddingbootschuur op de badweg,iemand nog sugggesties trouwen(s)?

• ook van vlieland

ik ben het met je eens, dafo. ( whoever you are?)

Ik zie het regelmatig. Bouw- en sloop afval op het strand. Vaten met afgewerkte olie en ga maar door. Er zijn mensen hier die bevuilen, uit gemakzucht of zuinigheid hun eigen nest, en dat doet een beest niet eens!

• mappie

tja ze kunnen het iniedergeval ff opruimen toch? enne centraal Buro Statistiek en laura komen zeker van de wal????????ook van vlieland schreef:

• map

nou ze kunnen het toch iniedergeval ff op ruimen. en cBS en laura komen zeker van de wal. nou geloof me. daar doen ze nog vele dommere dingen.

• Roelof

Dat geloof ik niet alleen, dat weet ik wel zeker.