zeeman

• stavenuiter

wat een ouwewijvenpraatjes allemaal! Jammer dat jullie niet gewoon kunnen wachten tot de Zeeman werkelijk is verkocht en het “te koop” bordje achter het raam verdwenen is. Daarna wordt ongetwijfeld vanzelf bekend wie de volgende eigenaar is en wat hij ermee gaat doen.

• F.Finn

zou het niet geweldig zijn als er een coffeeshop op vlie zou komen, volgens mij loopt dat als een trein, want je kan er rustig van uit gaan dat driekwart van de vlielanders ook blowen

en in het winterseizoen kun je op sociaal gebied veel doen voor de mense die ff geen zin hebben in bier hijsen maar gewoon gezellie een spelletje willen spelen,

en in het zomerseizoen kun je zo mooi de bonafide wietverkopers op de camping een halt toe roepen ..

al met al een geweldig idee lijkt me..

• Vlierefluiter

Waarom maak je hier een nieuw topic voor aan?…Je kunt hier gewoon in het andere topic toch reageren? ;)

• willem

Zolang er alleen maar koffie verkocht wordt,lijkt het mij een goed idee!

• F.Finn

eh tja das waar helemaal,

ben gewoon errug nieuwschierug (zonder eerste reactie van wat de boer niet rookt dat drinkt tie wel) of zo een plan ooit realiteit zou kunnen worden.

Vlie zou echt een primeur hebben, eerste gemeente die niet terrugdeinst voor vernieuwing., want aan de andere kant er zijn toch al zoveel winkels en kroegen

denk dat als het goed word aangekleed en goed wordt aangepakt, elke generatie zich er thuis zou kunnen voelen..

per slot van rekening het eerste asielzoekerscentrum werd toch ook met argus ogen bekeken , maar een paar jaar later wilde eigelijk niemand dat ze vertrokken…

• Vlierevluiter

Ben het wel met je eens hoor, maar vindt eigenlijk wel dat het een kroeg moet blijven. Als je de achtergrond kent van de Zeeman :)

• dafo

ik heb er wel gedanst

• mappie

k vind ook dat t een kroeg moet blijven.

• Laura

Sorry jongens allemaal fout gedacht,ik weet wat er in komt,n.l mevr Tinneke Luis met haar coupure rommel.

Op Terschelling heeft van Zeelen ook van dat soort winkels,en deze is nodig aan vernieuwing toe te klein en zo.

groet,Laura.

• Drinkbaar Nederland

tja, kep het inmiddels ook gehoord, maar wat ook wel interessant is: wat gaat er toch met die horecavergunning gebeuren? weet iemand dit al?