zeeman

• genieter

wie weet wat er met “De Zeeman” gaat gebeuren?

• dafo

fietsen verhuurbedrijf!

• Drinkbaar Nederland

wie de zeeman wil kopen zal er waarschijnlijk weer een kroeg van maken (het mag tenslotte volgens het bestemmingsplan). maarja, wie wil de zeeman kopen? en volgens mij is de vraagprijs op z'n zachtst gezegd vrij hoog…. ik mag in ieder geval hopen dat de toekomstige eigenaar wel grondig gaat verbouwen…. wat een stoffige bende!

• Import

Nou nou Drinkbaar Nederland! Je zou het ook een bruine kroeg met intieme sfeer kunnen noemen…. Naar mijn mening is het (nog) de laatste kroeg waar je relaxed kan zitten zonder discolichten in je smoel en veel te harde muziek.

Ik vind het erg jammer dat de Zeeman verkocht wordt aan iemand die er naar alle waarschijnlijkheid een “winkel” in begint wat niets meer met het kroegwezen te maken heeft! (Fietsenverhuur)

• dafo

daarom verkopen ze daar ook bier om de stof weg te werken uchu

• De Oude Snor

Vlie zonder Zeeman?

Dat kan helemaal niet.

Waar moeten Kees en Jos dan heen?

• Wietze

De zeeman is waarschijnlijk verkocht aan Fiets verhuur van Zeelen. De heer Zeelen zelf zit nu nog in het buitenland. Daarna zal er denk ik meer duidelijkheid komen, ik denk dat er een winkel in gaat komen. :(

• kroegtijger

We zullen syb missen met de eeuwige glimlach!!!!!!!!!!!!!!

Daar kunnen de andere bars niet aan tippen…………..

• als je dat wist

Jammer, jammer, jammer. Zullen we de enige echte

goede feesten missen en uiteraard de enige echt barvrouw!!!kroegtijger schreef:

>

• Plop

Die zijn rijp voor de uiterton bingo festijnen, of gaan zich inzetten voor de rollator race.