wat is het stil hier

• laura

Waarom is het zo stil aan de overkant,gebeurt er soms niets daar bij jullie?

Geen roddels,geen scheidingen,geen leuke of minder leuke dingen.

Laura.

• Roelof

Laura,

Inderdaad, als je dit prikbord bekijkt lijkt dat inderdaad wel zo.

Ze hebben het misschien te druk met de konijnenjacht, het verjagen van walvissen, het kijken naar straaljagers enz.

Of zouden ze in het kader van het werelderfgoed de internetlijnen naar het eiland doorgesneden hebben en moeten de berichtjes eerst met een roeiboot naar de wal ?

Dat grote Doeksen-geval wil niet meer varen want ze willen de steiger niet met hun concurrenten delen, en om dat te voorkomen laten ze hem gewoon liggen.

Of zou het dorp tijdens de fakkelactie zijn afgebrand ?

Hallo vlielanders, zijn jullie er nog ?

• ABN

Ze zijn allemaal aan het geld tellen!

• Prikker

Misschien omdat het Prikbord van Vlieland ook een actieve gedachtenpolitie heeft.

Prikker

• laura

Roelof, ABN en prikker,

Nou je het zegt,wat is er toch met die walvissen gebeurt is daar ooit nog wat van gehoord?

Wel mooie foto''s in de krant van die stoere eilander die in z''n eentje die walvis terug in zee wilde duwen.

Over doorsnijden van de internet lijnen gesproken hebben jullie ook gestemd voor de grootste nederlander,daar is wel war mis gegaan met de internet stemmen, schandelijke uitkomst trouwens.

Ja ABN ik denk dat de Vlielanders in winter hun geld tellen en de liefde bedrijven.

We kunnen natuurlijk hier met een nieuwe verkiezing beginnen,wat dachten jullie van de grootste Vlielander allertijden?goed idee?????

Laura.

• schatbegraver

ssssssst!

• F.Finn

het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is het gewoon winter en zijn de meeste vlielanders blij dat de meeste badgasten allemaal effetjes zijn tja ..opgezout

erg lux trouwens; als je kijkt naar de rest van het land.

zou het niet mooi zijn dat daar ook es een paar maanden per jaar winterseizoen heerst………

weinig tot geen gezeik, bekende gezichten om je heen (of je ze nou mag of niet)

is dat niet zo een beetje waar elke inwoner van nederland eigelijk naar verlangt

in deze tijd

plop.. daar drink ik op..

• Patu

Het is stil omdat het WINTERseizoen is…eindelijk. Even de batterij opladen, zogezegd.

http://www.vlieland-info.nl/winter.html

• laura

He Patu,(leuke naam trouwens)

Ja ja dat snap ik wel,maar wat vind je van mijn idee van de grootste Vlielander allertijden,dat geeft jullie toch weer wat te doen,en ik ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen.

Laura.

• centraal Buro Statistiek

Ha ha ha, jij hebt humor !