stemming: wat is jouw populairste eiland

• Gerard

Bedankt voor het vinden van de fout. Vanaf nu kun je maar 1 keer stemmen. De uitslag is nu weer zoals op 14 oktober.

Ik ben wel erg benieuwd wat jullie als Vlielandfans van www.waddenweb.nl vinden.

Vriendelijke groet,

Gerard (webmaster www.waddenweb.nl)

• Gerard

Bedankt voor het vinden van de fout. Vanaf nu kun je maar 1 keer stemmen. De uitslag is nu weer zoals op 14 oktober :-)

Ik ben wel erg benieuwd wat jullie als Vlielandfans van www.waddenweb.nl vinden.

Vriendelijke groet,

Gerard (webmaster www.waddenweb.nl)ger schreef:

• Gerard

Bedankt voor het vinden van de fout. Vanaf nu kun je maar 1 keer stemmen. De uitslag is nu weer zoals op 14 oktober.

Vriendelijke groet,

Gerard (webmaster www.waddenweb.nl)

• Pieter Sipkes

Leuke Site, Gerard!!

Pieter

• tineke bramer

Ja Ja, ook ik heb gestemd. Net terug van Vlie. De smaak van het biertje in het Armenhuys nog in mijn mond. Groetjes en tot ziens op het mooiste eiland ! TB

• tineke bramer

Ja ja, ook ik heb gestemd. Net terug van Vlie. De smaak van het biertje in het armenhuys proef ik nog. Groetjes ! TB

• miep

Tineke,

Hoezo biertje in het armehus lekker,ik kan het me niet voorstellen.

Weet je zeker dat je op Vlie bent geweest?

Volgens mij schenkt Clerrie alleen maar geitenpis.

Miep.

• ger

wat flauw ga verhuizen naar ameland spijt me gelijk dat ik dit zeg waar bemoei ik me eigenlijk mee maar toen ik die letters voor me zag moest ineens reageren vandaar

• Pieter Sipkes

Tineke had de smaak nog in de mond….brrr… ze zei niet dat het lekker was.

Pieter

• Frank Keizer

Tjonge Miep, wat dapper om anoniem een Horeca-tent af te kraken.