dichten in 't zand

• nils

vrijdag gaat het dan echt gebeuren, dan gaat de band rollen onder de vliehors expres! vanaf dan mogen we er een jaar over doen om het gedicht 5 miljoen keer af te drukken.

er staat nu reeds één regel in de band. hard werk en veel overuren om hem op tijd af te krijgen, maar dat moet lukken!

vrijdag om 14.00 uur wordt de band onthuld op het strand bij het badhuis,

in aanwezigheid van natuurlijk de prijswinnares, de pers, genodigden, de jury leden en wie het maar wil meemaken!

volgend jaar is er weer een nieuwe editie van dichten in het zand. nieuw thema, nieuwe band, nieuwe kansen

• Karina van Meer

Leuk, dat het 1 oktober kan beginnen. Ik zal de zinnen komende zomer zeker bekijken.

Ik was een van de personen die een dichtregel ingestuurd heeft, en eigenlijk ben ik heel benieuwd naar de bevindingen van de jury.

Wordt er nog iets over bekend gemaakt? Zoals bijvoorbeeld hoeveel inzendingen en of het moeilijk om te kiezen was. Kortom een kort verslagje of zoiets.

Karina

• Nils

Omdat het zo'n enorm succes was is het ook moeilijk om iedereen te beantwoorden. Alle deelnemers krijgen deze week een brief van ons. met natuurlijk de uitnodiging om volgend jaar weer mee te doen.