Nieuwe huizen voor verhuur in 2005 ?

• Alrik

hoi,

weet iemand of (en zo ja, welke) nieuwe huizen er dit jaar in de verhuur komen (bijvoorbeeld omdat ze worden verbouwd / opnieuw gebouwd op de Ankerplaats, Vliepark of Duinkersoord ? ben in juni op Vlie geweest, maar toen zag ik nog niet zoveel bouwactiviteit.

dank.

alrik

• Wietze

In juni wordt er niet veel verbouwd natuurlijk!, zo vlak voor het seizoen doe je dat niet. Maar nu komen er wel huizen vrij!

• Alrik

Dank. Heb je ook namen / eigenaren van huizen ? Dan kan ik erachter aan gaan.

AlrikWietze schreef:

>

> In juni wordt er niet veel verbouwd natuurlijk!, zo vlak voor

> het seizoen doe je dat niet. Maar nu komen er wel huizen vrij!

• Karel

Op de Ankerplaats zijn drie 2-onder-1-kappers gebouwd en in juni klaargekomen.

Via http://Ruygte.vlie.nl vindt u ze allemaal!

• dafo

niet te veel bouwen straks staan er huizen op palen op de hors da, trendy dan rij je door bebouwde kom nx an

• Roelof

Ja, een nieuw West-Vlieland, daar zitten we met z`n allen op te wachten.

Het Stadhuis (de trouwplaats op de hors) staat er al.

Moet Maarten alleen vergunning aanvragen voor fikkie stoken in de bebouwde kom.

• Diep rood

Hoezo vergunning???

Dat fikkie stoken gebeurt nu ook al illegaal, zonder vergunning oid.

• Roelof

?????????????

O, iedereen anders die fikkie stookt op het strand kan een bekeuring krijgen.

Twee maten ??, Nou ja, echt brandgevaar is er nu ook weer niet, hooguit kan z`n eigen museumpje affikken.

Maar als het daar bebouwde kom wordt, zullen `aanwonende` toeristen niet elke avond op een huis vol rook zitten te wachten.

Moet Maarten maar wat verder rijden, tot onder het licht van de toren van Texel. Moet er misschien nog een tweede `reddings`huisje gebouwd worden.

Dan kan het huidige als volwaardig `stadhuis` worden ingericht.

Gevraagd: Burgemeester, voor een rustige gemeente in het noorden des lands.

• Pieter Sipkes

De toeristen zijn al lang blij dat ze een huisje hebben. En zonder Maarten waren er ook niet zoveel toeristen.

• Roelof

Nou, dat laatste betwijfel ik, ook zonder de Vliehors Express loopt het eiland in de zomer ook heus wel vol hoor.

Zelf een fikkie op het strand, lang leve de vrijheid.