web-cam...waarom dáar...

• Jonathan(Livingston Seagull)

Beste Vlielanders,

Waarom is de web-cam nu bij de haven geplaatst en niet bijvoorbeeld op een of andere manier aan het (b.v.) Badhuys bevestigd??

Het lijkt mij zoveel aardiger zicht op het strand en de zee te hebben dan op de haven?

Ik vraag mij dit serieus af, is geen grap ! Ik kijk nl altijd even naar de foto*s en behalve de vaak schitterende luchten is er weinig variatie te bespeuren.

Een zee (met schitterende luchten) biedt toch zóveel meer??? (Of niet?)

Jonathan

• Wietze

Bied wel mee natuurlijk, vooral in de zomer al die vrouwen zonder bikini :)…Die man die woont daar en heeft daarom de webcam daazo. Misschien voor jou een idee een webcam bij het badhuis te gaan plaatsen. Met de bouw van de vliestroom kun je ook iets doen

• De Oude Snor

Vanuit deze positie kan ik mijn eiland zien.

De zee is op vele andere plekken te bewonderen.

Niets aan doen dus!

Beste “Oude Snor”,

Toch maar even een reactie van mij hierop; het volgende is nl. het geval:

Ik kan niet even het strand op lopen om naar de zee of het strand te gaan zoals u zelf schrijft.

Vandaar dat het zo aardig had geweest, om vanachter de pc te kijken naar diezelfde zee of het strand.

Echter, ik begrijp úw standpunt volledig.

vriendelijke groet,

Jonathan.

ja, dat is natuurlijk wel zo ja, in het kader van de privacy…met die bikini*s hm. ;)

maar ik vind het ook wel goed als hij alleen op de zee (kim) gericht is hoor.

Garoeten,

Jonathan

• ger

startpagina en dan plaatjes.dan krijg je de zee tis dan wel niet vlie of een eigen fotoo dak kan ook

tot ziens

tja…….ut blijft niet écht dan he?

Jonathan

• ger

nee das waar,maar als je er niet bent ben je er niet dan moet je wat anders .trouwens er zijn fotoos genoeg van het strand van vlieland zoek ze maar op als het eens een keer regent en dan heb ie een mooi plaatje en het geluid zal ook wel lukken kom je trouwens???? van ameland of is dat te prive schier vind ik ook wel een optie de groeten van jelle

• Piet

Ik vind dit geen gek iedee een web-cam aan het begin van de Dorpsstraat of een web-cam bij Jan van Vlieland gericht op de boot.