zomer 2004 reunietje

• erwin

30 September:

Vlielander Zomerreunie. Heb je op Vlieland gewerkt of heb je gewoon dorst en ben je in de buurt van Groningen, kom dan 30 september een paar pilseners drinken in Café Vlieland aan de Noorderstationstraat nummer 2.

Iedereen is van harte welkom. We beginnen om 17.00 uur met Piekuurtje. Van 22.00 tot 23.00 alle pitchers voor de halve prijs. Lekker een spijkertje slaan en ouwehoeren over afgelopen zomer met je collega's.

Xie je dan.

Michiel en Erwin.

• erwin

Sorry ik had de datum verkeerd, het moet zijn 29 september.

• Vliewerker

Hé nu ben ik in de war, op de site van cafe Vlieland ( http://www.vlie.com/cafevlieland ) staat in de agenda dat het reunietje op 29 september is en hier zeg je 30 september?????????????????????? Weet je wat ik kom gewoon twee dagen reurineren eeeeh reanimeren eeeeh ouwehoeren over afgelopen zomer.

• Vliewerker

ok ik zie dat Erwin zijn fout al heeft ontdekt maar door de controle van de webmaster zit er enige vertraging op de lijn. Dus kom ik gewoon maar de 29e. Bedankt voor de duidelijkheid kan ik in ieder geval lekker slapen.

• mij

aa lijkt me echt super maar ik kan er helaas niet bij zijn!! groningen is een beetje ver….wel leuk trouwens een vlieland cafe! kan er ook niet een worden opgericht in de omgeving van nijmegen?? ;)

• Verheugde Vlielander

Meen je dat nou? Op dit moment heeft Nijmegen juist zulke lage criminaliteitscijfers !

mij schreef:

>

> aa lijkt me echt super maar ik kan er helaas niet bij zijn!!

> groningen is een beetje ver….wel leuk trouwens een vlieland

> cafe! kan er ook niet een worden opgericht in de omgeving van

> nijmegen?? ;)

• mij

jazeker!! tijd voor een vlielandcafe!!

• mark

cafe vlieland is the best!!! ik kom zeker want het is daar goed toefen!!! en het maakt toch niet uit waar je vandaan moet komen, een echte vlielandfan komt!!!!!

en komt nanu ook(het meisje van vlieland met het luie hond t-shirt???????

laten we 1 ding afspreken: er wordt niet over de halve marathon gepraat: ik was laatste samen met mijn vader