Trouwen op de vuurtoren!!

• Ria Littooij

Ik lees net op vlie nieuws.nl dat vanaf volgend jaar er ook getrouwd kan worden op de vuurtoren.

Dat is uniek… , dit is voor mij een droom.. dit heb ik altijd al gewild..

Weten jullie er al iets meer van en hoe vinden jullie dat??

Ben benieuwd naar de reacties

• Ap

Ik wist wel dat je ook in het reddingshuisje kon trouwen.Maar dat is een dure grappenmakerij.Wat het op de vuurtoren gaat kosten is nog niet bekend,hopelijk is het betaalbaar.Het idee is fantastisch,maar je kunt het natuurlijk net zo duur maken als je wild.Wat mij ook leuk lijkt …boven in de lucht trouwen en dan met een duo-sprong op Vlieland landen(een idee voor het evenementen bureau).Maar dat zal wel een nog duurdere grap zijn.

• Plaaggeest

Oh ja, heel spannend ! Oh het kan nog gekker hoor, duikboten, vuurtorens, bungee-jumpen hebben we echt wel gehad.

Wat nou echt leuk is: zet de Dorpsstraat af en bruid & bruidegom nemen een snorfiets en racen zittend op het stuur omgekeerd door de Dorpsstraat naar de West, de ambtenaar bruidszaken probeert ze in te halen, roepend “Neemt Gij…tot Uw vrouw?”

Daarna bouwen we een moeilijkheidsgraag in en gaan zigzaggend om argeloze badgasten heen op de drukste dag in het seizoen. Mens wat een heerlijk spannende bruiloft.

Daarna paintball-jagen achter elkaar in de oude Dorpskerk.

Is dit origineel of niet?

• Ap

dan blijf ik liever vrijgezel!