wie o wie

• Jonathan

Hallo allemaal,

Wie kan me vertellen wat een absolute *must* is als je op Vlieland bent?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Bye bye

Jonathan

• Hessel.

De boot naar Terschelling.

Skylger.

• kobi

lekker uitrusten, en genieten. -:)))))

groetjes,

Kobi

• Ferry

Hoe het nu is weet ik niet, maar een aantal jaren geleden was een bezoek aan de vergadering van de gemeenteraad altijd toptheater!

;-)

• Jonathan(Livingston Seagull)

Hessel.

Hmm..Terschelling makes a difference? Tell me.

Groet,

Jonathan

Hi Kobi,

Dat alléen al…ik tel de dagen áf hoor ! Dat is nl. ik denk toch wel de grootste drijfveer om naar Vlieland te komen: uitrusten én dáarvan genieten.

Dank voor je reactie.

Groeten,

Jonathan

Hallo Ferry,

En laat ik dáar nu net niet op zitten wachten zeg hahaha. Ik mag aannemen dat je *van Vlieland komt*? Het lijkt me dat je daar als toerist(wat een afschuwelijk woord) niet als eerste aan zou denken; een vergadering van de gemeenteraad!

Ik zal me maar beperken tot een van de stérkste elementen van de natuur:de zee.

En tja…voor toptheater….dat hou ik maar voor als ik vakantie voorbij is.

Groet,

Jonathan

• Victor

Nog steeds. Leuk te zien hoe die Aborignalds, al dan niet met een botje door de neus, brandende problemen als zijnde hondep##pproblemathiek en zwerfvuil trachten op te lossen. Lachuh..

• Ferry

Nee, ik kom niet van Vlieland. Maar járen geleden gingen wel met wat andere badgasten nog wel eens naar vergadering van de gemeenteraad omdat je daar werkelijk unieke dingen meemaakte. Twee wethouders bijvoorbeeld die na raadpleging van de publieke tribune toch maar tégen een voorstel van B&W stemden en zo.

Voor een aardige beschrijving van het “Vlielandgevoel” kan ik je trouwens het juli-nummer van HP/De Tijd aanbevelen.

Julinummer HP de Tijd?

Wel, ik ga morgen er een blik op werpen. Het “Vlieland-gevoel” wil ik wel ervaren.

Thnx. ik zal laten weten wat ik ervan vond,goed?

Groeten,

Jonathan.