Misschien zou het geen gek idee zijn om op Vlie ook een smulbos aan te leggen.Maar dan alleen voor de middenstand.Dan kunnen ze niet alleen van de gasten,maar ook uit het bos de vruchten plukken.
Er valt op Vlie al van alles te `smullen`; bramen, cranberry`s(misschien niet helemaal legaal), rozebottels(jam).
Waarom die alleen voor middenstand moeten zijn ontgaat me een beetje.
Dat ze van de gasten plukken is logisch en dat laten desbetreffende gasten zich welgevallen.
Dat is overigens wat anders dan dat ze de gasten plukken. (waar de gast overigens ook zelf bij is, en wat m.i. wel meevalt)
Willem,
Er blijven altijd middenstanders die vinden dat ze gasten moeten plukken (niet alleen op Vlie), en zoals ik eerder al stelde ‘daar ben je zelf bij’.
Er is op Vlie gelukkig keus genoeg om die middenstanders uit te kiezen die zich kunnen beheersen.
Ook dit jaar zullen we dus weer een aantal weken van Vlie komen genieten.
Groet,
Roelof
8-)
Wanneer ga jij eigelijk weer naar vlie?Misschien zien we elkaar wel ,kunnen we samen nog eens langs de waddendijk gaan zitten met een thermosfles met chocomelk,daarna kopen we een pak pannekoekmix en een paar eiëren om pannekoeken te bakken,dan hoeven we in ieder geval niet naar zo,n duur pannekoekhuis!
Wie weet????kom je weer op andere gedachten.
Willem,
Over dure pannekoekhuizen heb ik het geloof ik nooit gehad, wel over prijzen bij andere horeca-gelegenheden.
Wij gaan ook regelmatig naar andere middenstanders dan de horeca, ik was me er niet van bewust dat voor jou horeca en middenstand hetzelfde is.
In de zomer-vakantie (wij hebben nog schoolgaande kinderen) komen we.
Met mooi weer zullen we vast ook wel weer eens aan de waddendijk zitten.
8-)
Mag jij wel onder werktijd reageren??
Maar je reactie is leuk,van mijn kant is het maar een dolletje hoor.Maar ik weet zeker dat wij elkaar nog zien,ik ben namelijk dag en nacht op vlie.Ik sta naast de aankomst hal van Doeksen (op dat pleintje)op een sokkel
Dus het kan niet missen
Groetjes Willem de Vlamingh.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?