Vlieland weer in landelijke pers

• Voerman

Het is weer eens zover.Vlieland haald weer eens de landelijke pers met hun belachelijke precariorechten.Zelfs de tv(SBS) schonk daar aandacht aan.Vlieland maakt zich op deze manier belachelijk.Dit kan alleen op Vlieland.Nergens in nederland verzinnen ze deze onzin.Al eerder maakte Vlieland zich belachelijk omdat ze extra belasting wilde heffen op gasten die de hond mee naar het eiland wilde nemen.Gelukkig werkte rederij Doeksen hier niet aan mee.Als ik met mijn hond op vakantie elders ga hoef ik toch ook niet voor mijn hond extra te betalen.

Voor in de zomerhuisjes een hond mee te nemen kan ik mijn dat voorstellen,dat lijkt mijn normaal.

Heren ambtenaren……zet Vlieland niet in het verkeerde daglicht,en hou het eiland aantrekkelijk.

Het is maar goed dat deze onzin deze tijd verzonnen wordt,omdat vele mensen denken dat dit een 1 April grap is.

• sailin frisian

het is zelfs erger hele vlielander gemeentehuis en iedereen die er mee te maken heeft is een 1 april grap

wisten jullie dat alle honden bezitters nu over de 100% meer belasting moeten betalen in vergelijk met verleden jaar

Nou daar @!#$ ik op, zo een dure drol kun je je hond toch niet in de duinen laten leggen

mensen ik stel voor spaar een week lang al uw dure honden drollen op

en stort ze dan voor de deur van het gemeentehuis

per slot van rekening je hebt er goed voor betaald toch?

• xxx

Het moet gewoon wel een 1april grap zijn.

Thea

• Bladerunner

Als gediplomeerd bladeren veger en dorpschoonhouder zeg ik: Alle honden dichtmetselen met sneldrogend cement, tijdens het bermmaaien met de walkman met Jerry Lee op, vliegen de strontkorsten me om de oren.

Joh.

• valderie

Ik wist niet dat je daar voor moest leren!

• Bladerunner

Nee, jij weet alles Faldera.

• sailin frisian

HE joh

en denk je dan dat als je zo een drol 125% duurder maakt dat de korsten je dan opeens niet meer om de oren vliegen, je kan natuurlijk altijd nog bij de gemeente aan de deur kloppen of je niet een spoedcursus mag doen zodat je op zo een karretje mag rijden strontzuigen kun je vast ook heel goed, maar goed als je daar nou voor zou zakken , kun je natuurlijk ook altijd nog de ARBO bellen want ROND vliegende korsten is dat wel zo verantwoord je hebt al psychische schade opgelopen maar straks raak je ook nog een oog kwijt en dan moet je je handje ophouden waarschijnlijk gevolg daarvan is dat iedereen je een mietje vindt

in de kroeg enuiteindelijk zal jij dan wel in franeker belanden en tja

waar vindt de gemeente dan ZO snel een nieuw gediplomeerd bladeren veger en dorpschoonhouder….

DOAHH

• Bladerunner

Wat heb jy met poep en zo, zeker geen jeugd gehad.

J.

• sailin frisian

ja klopt, ben opgegroeit tussen onder andere een sadistische fasistische manhatende heks

zou dus maar oppassen!…, ben ook niet toerekeningsvatbaar en impulsief en heb vrij linkse gedachten..

mijn motto; GO GREEN OR DIE! en soms wil ik het lot nog wel eens een handje helpen..

zal natuurlijk een beetje vreemd lijken voor mensen die nog steeds geinfecteerd met de ziekte die dominatorcultuur heet.

met gemengde gevoelens zie ik lui als jou, je probeerd met pijn en moeite met een hand dat masker van je omhoog te houden en je zelf te profileren alsben je stoer en zeker van je zelf, maar als je sávonds laat je zelf per ongeluk in de spiegel ziet weet opeens wel weer beter,toch?

maar het is noooit te laat hoor.., elke dag nieuwe kans, wrijf maar eens goed die troep uit je ogen,probeer het maar, iedereen zal je raar vinden, natuurlijk zij zijn net zo ziek als jij, maar jij gaat een andre weg in slaan of niet..

ieder geval probeer eerst es na te denken bij wat je zegt honden dicht metselen…ben je dan ook nog een dino of zo.

dat soort dingen bedenkt toch niemand meer…

als je een zieke wil blijven moet je wel een beetje bij de tijd blijven hoor

´t is nu cool om treinen enzo op te blazen je weet wel zoals dat spul wat je opveegt op 1 jan

wens je beterschap

• Willy

Ik kom 3x per jaar naar Vlieland, met 2 honden. Wij ruimen de uitwerpselen

netjes op, deed iedereen dit maar. Waarom vinden we op Vlieland niet net als

op vele andere plaatsen Palen met hondenzakjes en afgesloten hondenpoep afvalemmers? Het nodigt dan uit om het op te ruimen. Vaak zien wij op de boot mensen met kinderen, die wel voeding maar geen opvoeding hebben gehad.

Ze zitten met schoenen en al op de stoelen en tafels, moeten deze mensen ook

extra betalen? Lekker als daar later mensen aan die tafel gaan zitten eten.

Ik betaal extra voor de honden in een huisje, vind ik logisch. Mensen met kleine kinderen betalen niet extra, maar die smeren meer, breken meer dan wij met 2 honden. Laten we die discussie dus stoppen, zinloos. Ik ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken.