Café Vlieland in Groningen

• erwin

http://www.vlie.com/cafevlieland

• Jan&Dineke

Wij zijn al jaren vaste gasten op Vlieland,en het lijkt ons leuk om na de vacantie een beetje bij tepraten over “ons” eiland,toevallig komen we ook uit de stad Groningen,en we zijn vast van plan om dit Vlieland Cafe regelmatig te bezoeken.

Mischien is het voor de uitbater een leuk idee om eens een Vlieland avond te organiseren met b.v Sjoerd of tís wad,ik weet zeker dat er een hoop Groningse vlieland gangers ook komen.

Tot Ziens

Jan en Dineke

• Verstappen.

Ja dat lijkt me ook een heel goed idee, ondertusen heb ik al vernomen dat ook in Café Vleland op 30 april van 12:00 tot 13:00 er zon wordt geschoten, al of niet oranje getooid, iedereen is welkom. Het eerste oranjebittertje is van de kastelein.

• Drinkbaar Nederland

he erwin,

is er niet een mogelijkheid een cafe vlieland in arnhem te maken?

groeten drinkbaar nederland!

• V.J.

wonen daar ook mensen dan

• Bertus Bokkendal

Geachte Heer Verstappen

Moet U nu op dit moment,terwijl de eigenlijke jarige in een donkere kelder in Delft weg word gemoffeld over oranje bitter praten,schande driewerf schande,dit is ongepast dit stuit zelfs mij tegen de Bokkenborst.

Bah driewerf bah

• Verstappen

Beste Bokkendal, sinds jaar en dag wordt Koningendag op 30 april gevierd, zelf lang nadat Juliana afstand van de troon deed bleef het KONINGINNEDAG heten, en ongetwijfeld ook nu na haar overlijden blijft dat zo. De term wegMOFfelen geuit toen de hele kerk in Delft zong…..ben ik van DUITSEN bloed…. vind ik veel kwetsender.

Dat zou u tegen de kippenborst moeten stuiten.

W.V.–

• RJ

Dan komt er geen kip.

• Bertus Bokkendal

Haar moeder Whilhelmina had volgens mij wel een Duitsche vader dus als je de bloed band doorzet was Juliana toch wel van Duitschen bloed,

• Verstappen

Nog het stukje maar eens lezen Bertus.