Veerboot

• Jan-Willem Ketelaar

hallo ik heb een vraagje aan jullie: Toen wij van het voorjaar 2001 naar Vlieland gingen in de voorjaarsvakantie gingen wij met de ms Midsland heen dat gebeurde ons ook weer in 2003 en dit jaar gaan we weer heen om 27 februari om precies te zijn, mischien vaart de ms Oost-Vlieland dit jaar wel.

kan iemand mij vertellen waarom de ms Oost-Vlieland niet/wel vaart?

Met vriendelijk groeten: Jan-Willem Ketelaar.

• Wietze

Dit komt doordat de veerboot op die datum in de werf ligt in harlingen…dit is voor de jaarlijkse onderhoud dus het kan zijn dat je dit jaar natuurlijk weer de midsland treft :)

• Jan-Willem Ketelaar

maar is dit dan elk jaar zo? het word dan wel heel duur voor de werf om elk jaar dat te doen.

Mvg Jan-Willem Ketelaar

• Otje

Maak je geen zorgen,het is allemaal bij de prijs inbegrepen.Vergeet niet dat de veerboot 3x per dag deze afstand af moet leggen.Het is net als met je fiets.Als je deze in topconditie wil houden,moet je er ook onderhoud aan plegen.Maar deze veerboot heeft de beste jaartjes gehad, de nieuwe is in aanbouwen wordt geloof ik 2004 opgeleverd.

• Jan-Willem Ketelaar

o jammer ik vond het een knusse veerboot.maar een nieuwe is ook mooi natuurlijk maar hoe weet je dat dan dat er mischien een nieuwe komt? heb je nog meer info over die nieuwe boot zoals foto,s of internet adressen?

mvg Jan-Willem Ketelaar.

• roelof

Jan-Willem, zie ongeveer 15 berichtjes lager, bij `nieuwe boot!`

Zie ook www.funart.nl/vlieland/forum/viewtopic.php?t=31

8-)

• Jan-Willem Ketelaar

wel een moderne he? ik vind die oude toch wat meer hebben eigenlijk.

Jan-Willem.

• Wuppie

Dat is wel gebleken ook. De ramen vallen er al uit.

• Wuppie

Werven vinden het alleen maar plezierig als er schepen komen. Het kost ze geen geld, maar het brengt juist geld voor de werf op.

• jan-willem

hoi, wuppie ik heb me vergist met die zin van mij dat het te duur werd voor de werf maar ik bedoelde de rederij. volgens mij heeft Doeksen geld genoeg.

Jan-Willem Ketelaar.Wuppie schreef: