webcam dorpsstraat

• Willem de V

Ik kijk altijd met veel plezier naar de drie webcams van Vlieland,dan kun je zo mooi zien hoe het weer is op het eiland.Er is niks zo veranderlijk als het weer .Terwijl bij het posthuis en bij de haven droog en zonnig is,is het in de dorpstraat heel vaak(nu ook weer) heel donker weer ,dat je geen hand voor de ogen ziet.En dat ze de verlichting dan niet aan doen!

gr Willem.

• otje

Klopt…. dat komt door het tijdsverschil…..grapjurk

• roelof

De webcam van het Posthuis werkt amper, de verversingsgraad is een week of langer.

Die van de jachthaven laat zijn laatste ‘bij licht’-foto staan tot de volgende dag. En daar regende het vandaag ook. Op de laatste foto zijn de plassen nog te zien.

Als je inderdaad om 18:35 (tijd van je bericht) naar de dorpstraat hebt gekeken verbaast het mij niet dat het dan al wat duister wordt.

De webcam op de jachthaven heeft ook een pagina met z'n laatste 8 opname's, waardoor het weer over de afgelopen dag bekeken kan worden. Dat vind ik zelf een mooie optie.

Roelof

• Patu

Wacht maar als Vlieland eenmaal op ADSL zit…

• Willem

Droom maar lekker verder Patu!

• Patu

Ja, het zou toch zo mooi zijn……Eerst zien, dan geloven.

• Willem

Hoe zit het op andere eilanden dan?Lopen wij dan zo achter,?

• Roelof

Ja, en dan een handjevol webcams op de toren, en een paar bij de boot. Eentje op de bieb, over het kerkplein heen. En zo zijn er nog wel wat aardige plaatsen te verzinnen.

Een paar extra in de dorpstraat.

Zou mooi zijn.

In april zou KPN al dat buitengebied-ADSL opgeleverd hebben. (vol verwachting klopt ons hart.)

8-)

• Willem

Nou nou Roelof je maakt het weer veel te gek.Straks hebben we helemaal geen vrijheid meer.Dan is het net een warenhuis met camerabewaking,zover hoop ik dat het niet zal komen.Maar eentje op het dak van de terminal van Doeksen lijkt me wel wat.(aankomst en vertrek van de boot).

Gr Willem

• Harrie

Een webcam bij de aankomst van de boot s al een tijdje gepland. Zodra VVV Vlieland een ADSL aansluiting heeft (deze zomer verwachten we), gaan we die opstellen.