Texel?

• Erwin Soolsma

Wat is er nu weer geplaatst dat niet door de beugel kon?

• Willem

ok ik geef toe mijn reactie was een beetje kinderachtig (maar wel leuk haha) maar om nu een heel onderwerp te verwijderen is wel een beetje vaag. De discussie kwam net een beetje op gang en Erwin had zelfs een leuk mopje over een texelaar (een hele beste hoor Erwin). Maar goed we raken wel gewend aan de censuur van de WWW.

Zo en nu ga ik naar bed.

• Otje

Ik vindt het wel goed dat erwin dit eraf gehaald heeft.Zo,n onderwerp kan gruwelijk uit de hand lopen.Laten we het leuk houden.Ik denk zelf dat dit onderwerp niet eens van Texel af kwam.Volgens mij zit er een èèn of andere grapjurk de hele boel op te naaien,en volgens mij komt dat van èèn of twee personen af,(dus het hoeft niet eens van texel af te komen)Hij gebruikt ook verschillende namen,want als je op gelet had op de stijl van schrijven en woordenschat kon ik wel opmaken dat het van de een de zelfde persoon was.Dus jongens laat je niet gek maken ,en reageer niet te veel op deze onderwerpen.Ze lachen in het vuistje.

Ik hoop dat er in het komende jaar weer leuke en positieve over het eiland geschreven wordt.

Groetjes Otje

• Erwin Soolsma

Voor de duidelijkheid: ik haal hier niet de discussies van het prikbord hoor! Ik ben dus niet de zogenaamde www, zoals Willem dat zo mooi omschrijft. Maar we kunnen hier toch wel een beetje lol maken tussen de bedrijven door?! Uiteraard zonder dat we elkaar echt beledigen!