Schoolbank.nl

• Patu

Er zijn weer nieuwe inschrijvingen op de schoolbanksite bijgekomen.

Voor degenen die zich nog niet hebben ingeschreven: surf naar www.vlieland-info.nl en klik op de betreffende link, of ga naar schoolbank.nl en zoek ‘Vlieland’ op.

• The Fox

Waarom zet je dat zo vaak op het prikbord?!

• Patu

Daar is het prikbord voor. Niet iedereen weet van het bestaan af, dus zo nu en dan moet je dat kenbaar maken.

En het is gewoon ontzettend (nou…ontzéttend..) leuk te weten waar iemand uithangt, en hoe het met hem of haar gaat, na 30 jaar zegmaar. Zoveel mogelijk oud-leerlingen en leraren moeten zich dus inschrijven. Zo krijg je een soort cyber-reünie.

Is hiermee je vraag beantwoord?

• Otje

He Patu….heb je ook al gekeken op www.nostalgie.tk…..misschien kun je daar ook nog wel wat vinden.

Gr Otje

• Mr Fox

Het was niet als kritiek bedoelt patu! maar het staat er zo vaak op vandaar maar begrijp het hoor :)

• Patu

Geeft niet Wietze.

Oja Otje….die site die je noemt heb ik bekeken en ik zie dat het een goedbedoeld initiatief is van een hobbyist. Een beetje sneu dat er voor heel Friesland maar 13 inschrijvingen zijn. Nee, we houden het op schoolbank.nl. Alles op een plek, dan weet je waar je zijn moet. Versnippering is zo en zo niet ideaal.

• Kappa

Dienstmakkers.nl is ook zeker de moeite waard, want ik weet uit eigen ervaring dat er ook vlielanders op het CSK gediend hebben c.q. dienen.

met vr.gr. Kappa alias Coelecant.

• Bertus Bokkendal

Ik zat nooit in de klas,maar altijd in het lerarenkamertje,staan er ook foto`s van die kinderen op?

• willem

Nee hier zijn geen foto,s van.Het was altijd het zelfde kind.

Dus dat had geen zin om daar een foto van te maken.

Gr Willem

• Bertus Bokkendal

toch is dat kind wel goed terecht gekomen