Geen ADSL, wél een alternatief!

• Patu

Net als zovelen op Vlie ben ik het beu om de KPN royaal te sponsoren d.m.v. internettikken. Omdat Vlieland ‘achtergesteld’ gebied is, vallen wij buiten de boot v.w.b. breedband-internet. Even was er hoop, want er kon ADSL komen indien er zich 325 personen/bedrijven zouden aanmelden.

Dit aantal is niet gehaald.

ADSL zal er dus nooit komen, maar er gloort hoop aan de horizon!

Het heet SkyAccess. Al volop in bedrijf in het oosten van het land. Als er 100 aanmeldingen zijn, komt het ook op Vlieland!

Snel aanmelden dus! Ga naar www.geenadsl.nl of surf via de link op www.vlieland-info.nl. Het kost slechts 5 minuten.

Doen!

• karel

Mensen pas wel op als je je aanmeld ben je verplicht het te afnemen. Kijk eerst wel goed in de voorwaarden, e4n meld je dan aan.

• karel

Oh ja en als je je wilt inschrijven moet dat bij kleine klaas, en niet rechtstreeks.

• Klaas Hoekstra

Meld je alstublieft bij mij aan (of bij patu), dan kunnen we precies zien hoeveel aanmeldingen er zijn en zitten we niet meteen aan een contract vast.

Dit kan voor de verdere onderhandelingen of met Sky access of de kabel (zijn we ook mee bezig) verschrikkelijk belangrijk zijn.

Dus meld je nu aan als je belangstelling hebt, het adres is info@markasupplies.nl

Zodra we over de honderd aanmeldingen zijn , meld ik dit u persoonlijk.

Grt Klaas Hoekstra

• Coby

heeej,

hier in de betuwe hebben we betuwenet, zij hebben ook een variant op skyaccess. werkt op zich ook wel goed. maar ik geloof dat daar ook een minimaal aantal aanmeldingen voor moet zijn. maar waarschijnlijk dan ook weer minder dan 325, dus dat zou wel positief zijn voor vlie. hopen dat dat lukt!

• Patu

De coördinatie van het sky-access gebeuren ligt in handen van Kleine Klaas. Dus graag eerst contact met hem opnemen -> info@markasupplies.nl of tel. 0562-451987.

• Patu

(Ook dit berichtje is zoekgeraakt. Daarom alsnog een poging)

De coördinator van het SkyAccess gebeuren is Kleine Klaas. Aanmelden s.v.p. via hem, tel. 0562-451987 of info@markasupplies.nl