Foto's oktober geplaatst.

• Patu

Ziezo! Vandaag de laatste foto's van oktober geplaatst. Het bos zag er vandaag weer fraai uit.

De foto's staan op de Vlielandse fotosite, o.a. te bereiken via http://www.vlieland-info.nl -> Foto's van Vlieland.

• Wietze

ik zal gelijk kijken patu

• Kappa

Ook de oktoberreeks was weer van grote klasse Patu.

Bedankt en ik hoop en ben vast niet de enige, dat er ook nog een novemberserie achteraan komt.

Trouwens even een vraag: Welk merk en type toestel gebruik je?

Dit vanwege het feit dat ik zelf ook van plan ben om een nieuw toestel aan te schaffen.

Gegroet, Kappa.

• Patu

Welk merk?

Door mijn werk bij Capilux heb ik vrijwel alle digitale camera's mogen uitproberen. Drie camera's hadden mijn persoonlijke voorkeur: de Nikon Coolpix 5700, de Minolta Dimage 7HI en de Fuji 602. Dit vanwege mijn eis van de aansluitmogelijkheid voor een externe flitser, en de SLR-feeling. (Het oog wil oog wat). Ook moesten ze handmatige instelling hebben.Ik heb de resultaten gezien van alledrie, en het viel me op dat de Fuji zeker niet de mindere was van de andere twee.

Hij was wél de mindere qua prijs! Scheelt wel zo'n 800 euro!

Deze camera heb ik dus aangeschaft.

En, zonder reclame te willen maken voor Fuji, moet ik zeggen dat ik meer dan 100% tevreden ben met mijn 602.

Alles instelbaar, ‘voelt’ als een spiegelreflex en die eigen CCD-chip is enig in z'n soort. En vaar je niet blind op die 5 Megapixel t.o.v. de 3 Mp van Fuji. Interpoleer 'm op stand 6M-fine en je kan een 20x30 foto scherp afdrukken. Wat wil je nog meer.

Kijk maar eens op www.kieskeurig.nl en lees de reviews.

Groeten,

Patu

• Patu

Ik had je al eerder uitgebreid geantwoord op het prikbord aangezien ik je e-mailadres niet weet, maar Harrie heeft 'm niet geplaatst. Daarom nog een poging.

Ik gebruik dus een Fuji Finepix 602.

Tip: surf naar www.kieskeurig.nl en lees de reviews van de S602.

• Harrie

Patu,

Er zijn kennelijk een aantal prikbord-berichten zoekgeraakt in de email, want ik hab alles wat ik de laatste tijd binnen heb gekregen geplaatst. Anderen hebben dit probleem ook al gemeld. Ik houd het in de gaten.

Harrie

• Kappa

Ik heb de boodschap nu ontvangen Patu en bedankt voor de info.