Hallo prikborders,
Aangezien Gerrit nog niets van zich heeft laten horen en ik bang ben dat het onderwerp ‘handschoen’ weer naar de achtergrond verdwijnt, heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb zelf een handschoen geschreven. De handschoen zal vanaf nu geplaatst worden op www.vlie.com onder ‘handschoen’ en op dit prikbord. Alle handschoenen zullen gearchiveerd worden op www.vlie.com, zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn. Ook is er een afspraak gemaakt met de Berend Hazenberg van de Vliezier. Hij zal zorgen dat elke handschoen geplaatst wordt in de Vlielzier.
Mocht je aan de beurt komen voor het schrijven van de handschoen zijn er drie mogelijkheden:
Je kunt je bijdrage mailen naar erwin@vlie.com;
Je kunt je bijdrage direct op het prikbord zetten;
Je kunt je bijdrag inleveren bij Berend Hazenberg op Nieuwestraat 37.
Berend zorgt dat ik een exemplaar krijg en ik zorg dat hij een exemplaar ontvangt.
Het mooiste is natuurlijk dat er elke week een nieuwe handschoen te lezen is, maar laten we een maximale tussentijd van twee weken aanhouden.
Webmaster,
De eventuele volgende handschoenen kunnen dus ook direct geplaatst worden op het prikbord. Is het een probleem als ik de tekst van de handschoen gewoon van het prikbord kopieëer om op www.vlie.com te plaatsen en door te sturen naar de Vliezier? Of kunnen we hier iets anders over afspreken?
Tot slot hoop ik dat de handschoen weer een goede doorstart kan maken en dat we er nog jaren plezier van kunnen hebben. Zet hem op!!
Met vriendelijke groet,
Erwin Soolsma.