Nieuwe foto's geplaatst

• Patu

Het kon niet op…September was overwegend zomers, warm en vooral fotogeniek. Het was echt genieten in de natuur en op het water.

Op de fotosite, te bereiken o.a. via de link ‘Foto’s van Vlieland' op www.vlieland-info.nl, heb ik weer een album vol foto's geplaatst van drie dagen nazomer op en rond Vlie.

• nak

Zitten mooie tussen, Patu.

Kon toen helaas niet op het eiland zijn. Op deze manier kan ik er toch nog wat van genieten!

• Otje

Ook ik heb nieuwe foto,s geplaatst op de fotosite.Een super vakantie met schitterend mooi nazomerweer.

Groetjes Otje

• annelies

ik heb genoten van de prachtige foto's die je op vlieland maakte! bedankt.

annelies

• Fam. Swart

Otje,

We lezen af en toe het prikbord eens van Vlieland en troffen daar jouw berichtje aan. Werkelijk prachtige foto's. We komen al zo'n 45 jaar op Vlie en kennen dus de meeste plekjes wel. Alleen die zeezandkoe bij Maarten op de Hors hadden we nog niet gezien. Leuk.

• Titus

In één woord: Prachtig!

• Kappa

Patu en Otje, waarlijk schitterende foto's elke keer weer genieten en nooit genoeg.

Jammer dat Wietze gestopt is met zijn foto's uit de oude doos, ik kom ze in elk geval niet meer tegen op zijn pagina.

Trouwens Otje, wat doet die koe daar op het strand?

Symboliseert zij soms de melkkoe der toeristenindustrie?

• erwin

Op de fotopagina (www.vlielandgroep.tk) waar de foto's van Otje en Patu staan, staan een heleboel foto's uit de oude doos.

• Otje

De hond van Maarten gaat met iedere rit mee naar de hors.Volgens Maarten is een veedrijver maar bij gebrek aan vee gaat hij achte de zeehonden aan.Laat er nu bij toeval een kalf komen aanlopen(zeker aan gespoeld van af Texel).Elke badgast die met Maarten meegaat weet dat sommige verhalen verzonnen zijn .Maar ik ben er nog niet zo zeker van.

Groetjes Otje

• No Mercy

Leuke foto's Patu. Was toch je eerste tochtje op een zeiljacht? En dan met zo'n schipper!!

Jammer dat er zo weinig wind was. Van het sparren kwam niet veel terecht. Volgend jaar: nieuwe ronde, nieuwe kansen.