Inschrijvingen OLS/MAVO

• Patu

Het wordt al aardig druk op de site van de Schoolbank, maar er zijn nog lang niet genoeg. Kom op! Heb je op de Vlielandse lagere school of de ULO/Mavo gezeten (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten), schrijf je dan NU in. Niet morgen, maar nu. Er is toch niks op de TV…

Inschrijven is mogelijk via de link op www.vlieland-info.nl , of http://www.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?atp=schoolbank&action=browse&category_path=2|812|&search_categories=1056&category_id=1056&page_number=1&page_size=100&ad_types=4

(dit 10 x overtikken ;-)

Hoewel er maar twee scholen zijn op Vlieland, zijn er vijf vermeld. Er zijn twee dubbele en één ‘onbekend’ (Getje! Eerst goed lezen…!) Er zijn dus ook personen die zich tweemaal hebben ingeschreven. Momenteel ben ik bezig met de sitebeheerder om e.e.a. samen te voegen naar TWEE scholen, dat komt de duidelijkheid ten goede.

Oja, meester Cremer stelt via zijn bijdrage een prachtig voorbeeld. Zo moet het!

Tot kijk op de site!

• nak

Ik zal wel weer voor paranoide uitgemaakt worden, maar… heb je de privacy-regels wel goed doorgelezen!? Deelnemers worden geacht nogal wat info te geven.

Het bedrijf dat er achter zit heeft een nogal hoog marketing-achtig gehalte.

Toen ik het doorlas, heb ik maar besloten me niet in te schrijven.

Slimme lui van Rosetta!

Het is DE manier om gegevens van alle nederlanders vrijwillig te krijgen!

Wie wil nou niet weten wat er van je oude schoolliefde geworden is.

• Patu

Je zegt al zelf wat je bent. En wat dan nog trouwens? Van mij mogen ze alles weten, zolang ze mijn rekeningnummer en pincode maar niet kennen. Als jij er problemen mee hebt, dan doe je het gewoon niet. Niemand dwingt je.