koffie

• alfa

Ben het afgelopen weekeinde in een groot aantal gelegenheden op vlieland geweest en heb daar wat gegeten en of gedronken,wat me opvalt is de goede kwaliteit van de geleverde koffie,niet bij 1,maar bij alle tenten, alleen wat met ook opviel was dat de bediening over het algemeen te wensen overliet voorwat betreft snelheid.

het begon op de boot er naar toe “we hebben nog geen koffie”komt een half uur later een kunl met karretje en het leed was geleden.

praathuis 12 minuten gewacht op koffie

stern 21 minuten gewacht op koffie

armhuis 18 minuten

het beste was nog het geuzennest met slechts 1,5 minuut voor dat de aandacht voor de klant er was en binnen luttele seconden stond een heerlijke bak voor me.

Hartelijk dank.

• Willem

en……… ben je blij met je nieuwe horloge?

• Drinkbaar Nederland

we zijn er weer…. zijn het de prijzen niet, dan zijn het de wachttijden wel… als je nou eens zonder haast te hebben lekker rustig gaat zitten is er gewoon niks aan de hand…

• nak

Dit soort klanten mag je van mij ook wegjagen. Dat krijg je van zoveel koffiedrinken in een weekend, daar wordt je hyper van!

• Drinkbaar Nederland

ik krijg de indruk dat zelfs z'n nieuwe horloge er hypersnel van gaat lopen….

• alfa

Het horloge is nu ongeveer 5 jaar oud en loopt naar wens.

• alfa

Niet iedereen is op vlieland met vakantie en bovendien hoor ik alleen maar klachten dat de horeca duurder wordt omdat o.a. de omzet terugloopt.

misschien een idee om wat meer te wijzen op de klokjes van het bedienend personeel, zodat e.e.a. wat soepeler gaat verlopen, waardoor men weer met plezier op de verschillende terrasjes plaats neemt en in het half uurtje pauze wat men heeft tussen de arbeid door misschien wel twee i.p.v. 1 drankje neemt.

Ik had namelijk het idee (uitzondering daargelaten) dat de bediening vakantie had zo hier en daar.

• alfa

Klanten brengen wel jou salaris binnen.

• nak

Nog spijkers gevonden op het wad?

Ik heb hier ook al het een en ander geschreven over de horeca (en die op vlieland), maar je kunt het ook overdrijven!

• Mr Fox

Over welk horloge hebben jullie het joh…ik snap het niet helemaal maargoed er is op vlieland altijd wel wat te zeuren is het die roelof niet dan is het die wel pffff geef eens leuke commentaar maar dat is moeilijker te geven dan leuk natuurlijk

wietze