paardrijden

• fan

Ik kom op vlieland op vakantie en wil graag paardrijden welke manege is aan te raden?? groetjes!

• Coby nr. 8

de seeruyter (nabij strandhotel) is wel aan te raden, kep daar ook een keer van rit mogen genieten. beviel goed, maar kijk uit dat je niet op de rug van ceasar terecht komt, dat paard is namelijk homofiel…

• iemand

Ceasar is het grootste paard en heel lief en geeeeeeeen homofiel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als Marijke dit hoort…………………

Menno is de liefste……………

• Coby

Cees heeft toch wel een beetje homotrekjes hoor… Ook isie dol op de speelweide! Guus loopt altijd achteraan en wil alleen maar eten, maar verder zijn het lieve beestjes hoor!

• Mr Fox

ik denk de manage die paarden verhuurt

wietze

• Vlie gek

Ben pas op vlieland geweest en heb op beide maneges gereden.

Stal Edda is minder professioneel,naar mijn mening. En het zijn allemaal pony's dat vond ik wat minder. Logisch want ze hebben daar alleen maar IJslanders.

Manege Seeduijn is erg leuk, het personeel is ook erg aardig. Daar heb ik op Hero een strandrit mogen maken. Ze houden je goed in de gaten en wordt geholpen waar nodig.

Greetz Vlie gek

• Coby nr. 8

O, ik heb ook op Hero gezeten, was best aangenaam, al moet ik zeggen dat ik toen voor het eerst op een paard zat dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. maar een vriend van mij zat dus op ceasar, en die had toch echt homofiele trekjes. dus wees waakzaam als je een paard krijgt toegewezen….

• Mr Fox

nou dan mag je wel uitkijkn Vlie gek:D

wietze

• Melissa

Hoi ik wil ook wel eens paardrijden heb dat alleen nog nooit gedaan. Heeft iemand tips voor me, je kan mailen op melissautrecht@hotmail.com