Vlieland bar in Groningen

• vloninger

Vandaag opent in Groningen de “Vlieland bar het Hoekje” de deur. Iedereen is van harte welkom voor een welkomstborrel. Uitbaters zijn de op Vlieland en in Groningen wel bekende

broers Michiel en Maurits.

VLIELAND bar HET Hoekje. Noorderstationsstraat 2

• Drinkbaar Nederland

Gaaf!!! Als ik een keertje (ooit) in Grunn ben moet ik daar dus zeker heen!! maar eens kijken of ik daar nog ergens kennissen heb….

• erwin

De opening was veel te gezellig. Tot snel in het hoekje. Drinkbaar Nederland schreef:

• Vlielandse Mannendag

Uitstekend initiatief zeg, eindelijk het Vlieland gevoel in de buurt. Onze vereniging komt deze ervaring graag binnenkort in levende lijve ervaren. Hulde! Het merendeel van onze 9 leden tellende club zijn Groningers en natuurlijk: jarenlange Vlielandgangers. Onze ludieke vereniging staat altijd bol van verrassingen, en heeft veel oog voor het vrouwelijke schoon. Tevens schuwen we geen alcoholische versnaperingen.

Wel zoeken we een shirt sponsor voor ons clubtenue. Ieder jaar hebben we een thema: 2000; t'hoogtepunt, 2001: toppunt Vlieland, 2002 Temtation Island Vlieland.

Onze clubdag is gepland op donderdag 24 juli, en deze dag heeft dit jaar als thema: broederschap. Een uitstekend medium, met een geweldige exposure zijn onze clubshirts. Interesse: neem contact met ons op via mijn emailadres.

Heel veel suc6 gewenst!

• murk

Kijkvoor fotos van de opening feestcafe de Vlielandbar op http://www.foto.web-log.nl

nog nooit zo n feest metmoakt.

• maurits

ja erwin biertje te veel jongen

ik geloof dat ik het zelf ook wel gezellig heb gehad

bij deze iedereen die er was bedankt voor de gezelligheid

en voor de gene die er niet waren tot snel

in cafe 't Vlielands hoekje

in groningen

050-5799414

• Bien

Het kan aan mijn computer liggen maar de link werkt bij mij niet als ik hem aanklik!! en ik wil toch wel graag wat van die foto's zien. Dus waar moet ik dan kijken???

Sabine

• Otje

Bij mij werkt de link ook niet.Ook ik zou graag die foto,s willen zien.

Gr Otje

• Drinkbaar Nederland

ligt dus niet aan jouw computer, bij mij doet ie het ook niet! (het ligt dus ook al niet aan mijn computer…)

• Otis

Hallo Bien

Volgens mij moet de volgende link wel werken:

http://members.lycos.nl/fotoweblog/20/

De foto's 001 t/m 038 zijn gemaakt in 't hoekje.