Ik snap het even niet meer. Dit was toch van de baan?
Zie voor het artikel www.vliestroom.nl
Tja, het is en blijft de politiek he!!! Als het niet op de haven rechtstreeks kan dan dienen we toch een nieuw verzoek in wat 10 meter van de haven verwijderd is!! Hoe slim!!!
Ik reken er eigelijk op dat er weer unaniem tegen dit plan wordt gestemt, net als de vorige keer!! Want er is behalve die paar meter verplaatsing feitelijk veranderd; niks toch. Tja ze hebben nu ook een idee om het natuurverlies tegen te gaan, maar dat vind ik ook niet erg logisch!!! want daardoor word de camping weer benadeeld!
ach we zien allemaal wel wat er gebeurd.
Groetjes Bien
Hallo Otje.
Wat fijn dat je in je stukje je eigen vraag al beantwoord. Hoef ik het niet meer te doen.
Wat is nu eigenlijk het bezwaar van ontwikkeling van het gebied rond de haven?
Is het de beroemde neringziekte? Zijn de ondernemers in de dorpskern soms bang voor concurentie? Is het werkelijk het millieu wat ze zwaar op het hart weegt?
Een beetje concurentie kan op Vlieland echt geen kwaad. De prijs kwaliteit verhouding is toch al jaren zoek op het eiland. Het is alleen wel een beetje jammer dat Harrie Westers de enige is die poen genoeg heeft om dit te ondernemen.
Op korte termijn zorgt dit voor concurentie, maar ik ben op langere termijn bang voor een monopolie positie. En ik geloof dat de positie van Harrie op het eiland sowieso niet gezond meer is. Niks ten nadele van Harrie, maar het is zo langzamerhand een beetje als een klimop die de rest van de tuin verstikt.
Volgens mij hoeven de dorpskernondernemers zich geen zorgen te maken voor hun portefuille. Vlieland loopt jaarlijks duizenden potentiele gasten mis omdat ons jachthaventje zo ongezellig is. Men gaat veel liever naar Terschelling.
Met ontwikkeling van dit gebied, maak je het aantrekkelijker voor die duizenden.
Maar mijn gevoel hinkt een beetje op twee gedachten.
Het is een goed idee, maar wel jammer dat Graaf Westers het weer mag doen.
Vragen jullie je ook wel eens af waarom hij het zo graag wil doen?
Is genoeg niet gewoon een keertje genoeg? Ik bedoel. wat heb je er aan om in de quote vijfhonderd genoemd te worden.
Ik zou zeggen"Harrie!! Chapeau!!! Goed gedaan jochie!!. Maar zo is het genoeg.
En als je nu nog niet uit geonderneemt bent, zoek het dan daar waar men aan je gewaagd is.
Vriendelijke groeten.
Frits Bolkenstein
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?