Taptoe 2003

• Ben

Als gast op Vlieland heb ik afgelopen vrijdag 6 juni genoten van de finale van de ?Taptoe 2003? op het voetbalveld op Vlieland. Van alle optredens zijn door mij mooie filmopnamen gemaakt en daarbij natuurlijk als ondersteuning het zeer mooie spel/muziek van de deelnemende groepen/korpsen.

Ik denk dat velen van mening zijn dat de Taptoe 2003 op Vlieland een succes was en voor herhaling vatbaar. Dus organisatie een complement voor alles!

Toch zou ik de bezoekende Vlielanders aan de Taptoe bij de volgende keer willen vragen weg te blijven en uit te gaan in het dorp en daar een kroeg en of uitganggelegenheid te zoeken om te drinken en te praten.

Het is zeer hinderlijk om als achtergrond op mijn opnames het niet gepaste optreden te horen van de bezoekende Vlielanders aan de Taptoe, welke zich in dit uitje niet wilden aanpassen aan anderen die wel genoten van de muziek. Deze Vlielanders bedankt dat jullie je zo bereidwillig hebben opgesteld en geen rekening hebben gehouden met anderen!

• Wietze Vos

Als er op vlieland iets leuks te beleven is is het ook altijd zo dat er vlielanders bij zijn dat is toch logisch, maar als er wat gedronken wordt enzo is dat ook logisch toch als jullie er last van hebben gaan die gene aan de andere kant staan ofzo maar ga niet lopen zeuren zeg om die dingen laat de vlielanders ook gewoon lol hebben maarja ik snap zoiets dus echt niet he…misschien ligt het dan wel aan maar maarja.

p.s ik wil er aan toevoegen dat de taptoe wel geslaagd is hoor en voor herhaling vatbaar….

Wietze vos

• coob

volgens mij is het nog altijd een vlielands feest, dus waarom zouden die niet meer mogen komen?

• Drinkbaar Nederland

nog altijd? is het al eerder gehouden dan coby? maargoed, vlielanders moeten daar net zo goed naartoe kunnen. maarja, je hebt altijd weer mensen die zaken gaan zoeken waar ze over kunnen klagen, waar maken ze zich toch druk om…

• wietze vos

om dingen waar ze zich helemaal niet druk hoefen te maken laat ze dan gewoon niet komen als die alleen maar lopen te zeuren…ofnie dan?

ha gasten van d.b.n wanneer gaan jullie weer naar vlie eigenlijk???

wietze

• amsterdammertjuhhh

ik ben dan wel niet van DBN maar ikke ga de 29e al naar vlie!!!!!voor zeven weken,,(jajah..ben er trots op!!!!!)

• wietze

haha ja zie het nou geniet er maar van!!!

wietze

• dbn

12 juli!!!

• wietze vos

oke dan dan ben k er natuurlijk ook weer he!!!

wietze

• wietze

dan is wietze ook weer van de partij!!!

groet,

wietze