vreemdgaan in de winter!

• Drinkbaar Nederland

is goed hoor truus…..

• truus de jong

Hallo f.w.

Nog nooit gehoord van “broekjesdag”. Als ik met Pinksteren op Vlieland kom, zal ik eens bij de ouwe Vlielander hotemetoten informeren wat dit nu precies inhoudt.

Ben zeer benieuwd!

• Bien

Wat een comentaar weer op elkaar. Of vreemdgaan nu goed is of niet is een discussie die men al jaren probeerd uit te vogelen. Maar het is simpel de persoon die vreemdgaat vind het goed en de persoon die bedrogen wordt niet, duidelijk toch.

En die discussie of je nou wel een vlielander (of vlielandkenner) bent of niet dat doet er toch niet toe: iedereen weet dat als je een vlielander aan de haak slaat je wel heel goed moet zijn als hij of zij niet vreemd gaat. Want zomers gaat heel Vlieland gewoon massaal achter de toeristen aan (en ook andersom natuurlijk want daar komen de meeste toeristen nou eenmaal voor) en 's winters zijn er inderdaad ook altijd zat roddels.

Moet zeggen dat ik ook nog maar weinig roddels heb gehoord deze winter, maar ja ben ook geen vlielander he!

Bien

• amsterdammertjuhhh

vreemdgaan met pinksteren en zomers???…zeg maar gerust: met opkleden, oud&nieuw, koninginnenacht, koninginnedag, pasen, hemelvaart….het maakt niet uit..ze vinden altijd wel een gelegenheid..hahaha!!nee hoor jongens…xxxc