vreemdgaan in de winter!

• frits-willem

Hallo allemaal.

Weet je wat ik een beetje mis?

Vroeger was het net zo gewoon als de regen in het najaar; in de winter werd er nogal gerotzooid. Na een lang toeristisch seizoen kon menig vlielander de geneugten van de verboden vruchten van een ander niet weerstaan en kon de rest van het eiland een winter lang genieten van de sappige roddels.

Dit lijkt een beetje voorbij. Of men is inmiddels goed geworden in het verborgen houden van de affaires. Of ik heb mijn ogen in mijn zak zitten natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat het niet meer gebeurd. Mijn voorstel is: Laten we deze mooie traditie in ere herstellen en de gemeenschap een beetje opvrolijken met de stuntelige escapades van vreemdgaand vlieland.

Groeten van frits-willem

• truus de jong

Net alsof vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld!

Dit bericht slaat nergens op!

• frits-willem

Truus komt niet van vlieland zeker

• henk

Om vreemd te gaan hoeft het geen winter te zijn.Trouwens je zult ze de kost moeten geven wie vreemd gaan.

Gr Henk

• truus de jong

Nee hoe raadt je het zo, alhoewel ik een fanatieke Vlielandganger bent!

Ik denk dat iedereen in de loop der jaren misschien wat ouder en wellicht wat wijzer wordt?

• Drinkbaar Nederland

fanatieke vlielandganger wil blijkbaar niet altijd zeggen dat je ook een vlielandkenner bent…

ik moet trouwens wel zeggen dat die roddels zo af en toe best vermakelijk zijn…

• truus de jong

Toch ben ik ook wel een Vlielandkenner!

Wist wel dat Vlielanders, vooral met Pinksteren en Zomers, vreemd gaan!

• henk

Ervaring????

• otje

Op de vlielandpagina Vlieland info staat zo mooi,,Wat doen Vlielanders in de winter?..Schaatsen?? (op een scheve ?) Prachtig wat een onderwerp.Hoe vindt je die? Vermakelijk he ha ha.

Gr Otje

• frits-willem

Hallo truus.

Weet jij wat er bedoeld wordt met “broekjesdag”?

Ik ben het vergeten, maar misschien is er een ouwe vlielander hotemetoot die het nog weet. Het heeft iets met het onderwerp te maken.

Zie je nou wel dat dit een vermakelijk onderwerp is. Verhalen zat van echtelieden die met duinzand tussen hun bilnaad weer tussen de lakens thuis kruipen.

Strandfeestje? Jahaaaaa! (pour deux)

groetjes

f-w