Wie kan mij alle namen eens geven van de mensen die een andere naam gebruiken op internet ben er wel benieuwd naar want vindt het wel grappig….
wietze
nou nou nou, er is wel een verschil tussen schuilnamen en nicknames. er zijn inderdaad mensen die zich met een schuilnaam sneller aan bepaalde uitspraken wagen, maar als ik naar mezelf kijk gebruik ik de naam drinkbaar nederland gewoon voor de aardigheid. mensen die me kennen weten gewoon dat ik co ben. niks mis dus met een nickname.
Beste Patu,
Een nickname kan ook gebruikt worden om een duidelijk onderscheid te maken tussen een prive reactie en een werk reactie c.q. een officiele reactie. Zeker in kleine leefgemeenschappen wordt vaak werk en prive niet goed uit elkaar gehouden. Door het gebruik van een nickname kan je dus duidelijk maken dat het om een prive reactie gaat en voorkom je dat jouw mening wordt gezien als de mening van je werkgever.
Groeten van Schiermonnikoog,
Jean Martin
Als een dergelijk onderscheid nodig is in een discussie, dan is het juist beter je eigen naam te gebruiken. Doe je dat niet, dan hou je de verkeerde mening bij anderen in stand dat er geen verschil is tussen jou persoonlijke mening en de mening die je soms namens je werkgever naar buiten moet brengen (en wellicht moet verdedigen). Maak eenvoudig helder in welke hoedanigheid je welke mening geeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?