ik laat mij niet opjutten maar ik heb een hekel aan mensen die misschien 1 keer per jaaop vlie komen en denken de boel een beetje naar hun hand te zetten daar kan ik niet over dus die klootzakken moeten eens op houden
ok..nu ga k toch ook maar ns reageren..k snap niet wat iedereen nou moeilijk doet..het enige besluit was dat er niet in het dorp gereden mag worden..logisch toch, het is hartstikke druk en jullie zeggen dat niet alles hoeft te wijken voor de badgasten..maar zijn die niet het belangrijkste voor dit eiland?
ach weet je laat ook maar, jullie denken toch wat jullie willen denken maar bekijk t ook ns van de andere kant!!
Geachte heer Olkje
Ik denk dat je de spijker op zijn kop sloeg toen je de link legde tussen een havenhotel en de aanvraag voor een vergunning voor de sterrit.
Is het nu geen tijd voor een centrale gemeenteraad waddeneilanden?
Geen belangenverstrengelingen meer enzo. En een regionaal referendum? Is dat wat? Het komt iedereen toch zo langzamerhand de keel uit?! Dat gebakkelei tussen de grote drie van vlie?! Elkaar bestoken met de regeltjes, en ze omzeilen waar je kan. Walgelijk kinderachtig.
groeten.
F-W
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?