serieus discussiëren

• erwin

Weer eens serieus discussieren ipv. wie wat wanneer gaat doen en waar diegene deze zomer gaat slapen, eten en drinken? Kijk dat eens op vlieland.startpagina.nl of www.vlie.com en klik op ‘Vlielands nieuws’.

Groeten,

Erwin.

• roelof

Erwin,

Jammer dat je je voor het deelnemen aan de door jou genoemde ‘serieuze’ discussie moet inschrijven/aanmelden.

Jammer ook, dat door je (jullie) actie nu een versnippering van de discussie's gaat plaatsvinden. Dat even los van het feit hoe serieus die dan zijn.

Roelof

• erwin

Hallo Roelof,

Heb je bindingsangst?

Misschien is het woord discussieren een beetje verkeerd gebruikt in deze. Het is niet de bedoeling om het enige echte “Vlielandforum” te beconcurreren. Dat werkt toch niet.

Bij ons kunnen mensen alleen reageren op nieuwsitems. Hiervoor moet je je inderdaad aanmelden, maar je moet op dit prikbord toch ook je naam en emailadres invullen. Met die gegevens wordt verder niets gedaan hoor. Wat is hier mis mee? Vanwaar al die negativiteit Roelof?

Ik werd alleen een beetje ziek van alsmaar dat “wat gaan we doen en waar en wanneer” Het schijnt nu weer beter te zijn. Maar goed, dus niet tot ziens op vlie.com.

Doei,

Erwin Soolsma.

• roelof

Erwin,

Het was niet negatief bedoeld, ik vind het slechts jammer dat je zo een splitsing krijgt van discussie's, waar dezelfde belangen en interesse's spelen.

Misschien zijn er in overleg met Harry oplossingen te vinden die deze discussie's weer samenvoegen. Misschien iets met diep-linken naar specifieke discussie-items.

Het “je moeten aanmelden” werkt behoorlijk remmend in een vrije discussie. Velen beginnen daar niet aan, zodat de discussie een wat elitair karakter krijgt.

Ik kan helemaal met je meegaan voor wat betreft “wat gaan we doen en waar en wanneer”.

De nieuwsberichten op vlie.com volg ik met interesse, ook al heb ik als badgast geen ‘harde’ belangen.

Roelof