Beste lezers,

Afgelopen week heeft er een storing plaatsgevonden op het prikbord. Hierdoor is helaas onderstaand bericht van het prikbord verdwenen. Waarvoor onze excuses. Voor zover wij na kunnen gaan is de storing nu verholpen en kan de waarheid in beeld blijven.

Slechte verliezers.

Rob is niet blij. Rob is erg boos. Rob is woedend.

Gaat dat stelletje raadsleden zo maar niet akkoord met zijn voorstel om een hotel op de haven te bouwen.

Dat stelletje sukkels van raadsleden laat zo maar hun oor hangen naar de mening van de inwoners.

Dat stelletje stommelingen laat zomaar de democratie zijn gang gaan.

Wat denken ze wel niet.

Hij heeft zich niet voor niets uit de naad gewerkt voor zijn vriend.

Nu loopt hij scheldend door het Gemeentehuis en laat een ieder merken dat hij helemaal over de plas is.

Een al even slechte verliezer is Harry.

Harry dacht werkelijk dat hij, als vanouds, de hele VVD fractie in zijn zak had.

Het ging, als vanouds, helemaal goed komen.

Maar het kwam niet goed.

De leden van de huidige VVD-fractie zijn niet zijn boezemvrinden.

De huidige VVD fractieleden behoren niet tot de vriendenclub van Harry, maar zijn onafhankelijke geesten die besluiten nemen na aandachtig luisteren naar de gehele VVD aanhang.

Ook de VVD ging niet akkoord met de bouw van een hotel aan de haven.

Harry explodeerde bijkans. Harry is woedend.

Met het schuim op de bek belde hij elk VVD raadslid persoonlijk op;

Visser, jij komt noooooit meer voor mij aan het werk, Pronk hoeft nooooit meer vracht bij mij te bezorgen, Oosterbaan, ik zal al mijn personeel verbieden ooit een hap bij jullie te eten, het enige dat ze nog bij jullie komen doen is tegen de gevel pissen.

De vrouw van zijn broer belde hij niet want daar praat hij al jaren niet meer mee.

En zo kwam dus de gereformeerde, Groningse aap uit de mouw.

Wij dienen met ons allen te dansen naar de pijpen van meneer Harry.

En als wij dat niet doen, dan zullen we het weten.

Dan worden alle machtsmiddelen ingezet.

Iedereen die niet afhankelijk is van Harry, moet zich gelukkig prijzen.

Misschien wordt het tijd dat wij Harry vriendelijk doch beslist bedanken voor zijn ?inzet voor het eiland?.

Het mag inmiddels voor iedereen duidelijk zijn; Harry doet enkel en alleen dingen voor zijn eigen belang.

Harry doet het helemaal niet voor Vlieland. Hij doet het met Vlieland.

Door Vlieland werd Harry miljonair. Daarbij lange tijd geholpen door mensen die hij zo nu en dan ook een vette kluif toewierp.

Inmiddels hebben ook zijn beste zakelijke vrienden de ware aard van Harry leren kennen.

Prikker