zomer 2003

  • sonja

    He hallo

    Ik ben sonja ben 19 jaar en kom uit schermerhorn en ik ben al een tijdje aan het kijken wat voor mensen nou op het prikbord voorbij komen.

    Ik ben op zoek naar jongeren die naar Vlieland toe gaan om daar een paar maanden te werken of die daar wonen. Ik ga er zelf straks in me eentje voor een half jaar heen en zal veel gezelligheid missen. Maar ja naar verhalen is het daar nog veel gezelliger. Ik ben benieuwd of iemand reageerd. Zou het leuk vinden om met iemand contacten te wisselen.

  • Bien

    Even een korte opmerking: gezelligheid missen??? Dat kennen ze nog niet op vlieland hoor. Maak je geen zorgen je zal je er super gaan vermaken.

    succes van de zomer

  • Stephan

    Je zal misschien wel, zoals velen, blijven plakken :)

  • Drinkbaar Nederland

    19 jaar, op vlieland zijn, en denken dat je gezelligheid gaat missen…. zomers gaan we per dag dus gewoon 2 keer op stap… en wel met piekuur in de zeevaert en ‘s avonds ergens anders, over het algemeen in de stoep! nou, we kunnen het daar ook wel maanden volhouden, ware het niet dat de centjes na 4 weekjes toch wel een keertje opraken. maar voor het gemak kun je natuurlijk ook eens kijken op onze pagina (www.drinkbaarnederland.tk) en daar vind je ook nog een aantal leuke vakantie foto’s van het uitgaansleven op vlie. en dan komen we jou komende zomer ongetwijfeld eens tegen!! dan kunnen we gezellig een feestje bouwen!

  • Bea

    Hey hallo Sonja!

    Wat ontzettend leuk dat je een aantal maanden naar Vlie gaat! Waar ga je werken? En ben je eigenlijk al eerder op Vlie geweest?

    Wees maar niet bang dat je je zult vervelen op Vlie. Ik ga deze zomer al weer voor het 3e jaar een aantal weken naar Vlie om te werken (bij de bakker). Het bevalt me prima; de combinatie van werken en daarnaast naar de kroeg (de Zeevaert!!) of het strand. Een betere zomer kan ik me op dit moment niet bedenken!

    Heb je vragen aan me, stel ze gerust! Greetz Bea van de Bakker (Rianne)

  • lisa

    Hoi! het maakt idd helemaal niets uit of je nu al iemand kent of niet dat gaat vanzelf! Waar ga je eigenlijk werken als ik vragen mag??

    ik wens je alvast veel plezier maar dat gaat wel lukken..

  • mirjam

    hoi!!

    he je gaat je echt niet vervelen op vlieland hoor!! ik ga dit jaar voor de derde keer werken in cafe de zeeman ( naast de zeevaert ook gezellig!!!) en ga elk jaar alleen. je komt genoeg mensen tegen, echt!

    Kom anders eens langs. Ik ben er vanaf 14 juli.

    groetjes

  • mirjam

    hoi!!

    he je gaat je echt niet vervelen op vlieland hoor!! ik ga dit jaar voor de derde keer werken in cafe de zeeman ( naast de zeevaert ook gezellig!!!) en ga elk jaar alleen. je komt genoeg mensen tegen, echt!

    Kom anders eens langs. Ik ben er vanaf 14 juli.

    groetjes

  • Coby

    alle coby's zijn ook van de party

  • coby

    gezelligheid missen? nee dat hoeft zeker niet op vlie..k heb dr 16 jaar gewoond, ben afgelopen jaar verhuist en k kom er nog steeds elk weekend en ga van t zomer zekerrrrrrrr weer!! dus zeker doen…

    van alle mensen die er voor een seizoenbaan komen blijft er zeker meer dan de helft plakken!!!

    dus we zien je wel deze zomer!!