De Bolder

  • Patries

    Wie weet of er al een nieuwe eigenaar is voor de Bolder, en als dit niet zo is wat gebeurt er dan? wordt het dan wel zo gezellig als anders op de Stortemelk, en dan bedoel ik activiteiten en lekker eten en natuurlijk de gezelligheid.

  • Bert

    Is het dicht dan?

  • patries

    Heb ik dat geschreven dat het dicht is, een beetje beter lezen lijkt me wel handig voordat je reageert.

  • k.olkje

    ach was het zo gezellig dan een stel wat zo lang ze open zijn in scheiding liggen en voor de rest was er weinig gezelligheid te vinden

    maar het schijnt dat de oude eigenaar een cafetaria in sneek gekocht heeft dus moeten we daar maar heen voor de gezelligheid

  • vlie verslaafde

    wist niet dat je kwaad werd.

  • vlie verslaafde

    wist niet dat je kwaad werd

  • Dick

    Ben ook wel benieuwd of er al een nieuwe eigenaar is.

  • Dick

    Ben ook benieuwd of er al een nieuwe eigenaar is!

  • k.olkje

    ben ook niet boos hoor maar het wordt eens tijd dat het er weer gezellig wordt net zo als vroeger.

    Maar alles op het eiland wordt verneukt (hoop dat ik dat woord mag gebruiken Harrie).

    Straks hebben we weer zonschieten in de lutine waar de dj een skihut cd op zet en dat moet dan maar gezellig zijn en dan die dronken kerel op zijn pens piano die in zijn gehele loopbaan als pens speler 2 nummers heeft geleerd.

    Het wordt weer eens tijd voor echte gezelligheid met zonschieten……………

    vroeger wouden de ouderen van vlieland ook nog wel eens dansen maar de gezelligheid is weg……………….

    maar goed zo moet dat gaan denk ik

  • roelof

    k.olkje, wat een melancholie klinkt er door in je bericht.

    Je lijdzaam neerleggen (“maar goed zo moet dat gaan denk ik”) bij de ontwikkelingen op Vlie lijkt me echter niet een goede zaak.